ik heb het verpest..

weg

Lastig…
Ten eerste, breek je hoofd niet om een jongen, er zijn meerdere dingen op de wereld, later krijg je er spijt van.
Ten tweede, je hoeft niet altijd t gesprek te beginnen, het moet ook blijken dat hij in jou geïnteresseerd is, hoeft niet eens met relatie te maken te hebben, maar het is niet goed als hij nooit een gesprek begint.

Praat een keer rustig met hem erover, niet via app, maar bel hem of doe het face 2 face. Dit gaat altijd veel makkelijker dan via app. Als hij dán nog kortaf en bot doet… Laat hem gaan, verbreek contact. Is beste voor jou, gaat eerste paar dagen moeilijk zijn, maar later kom je er wel achter. Als hij dit “goed” vindt, geeft hij er allemaal niks om. Als hij later toch weer terug komt, kan je hem een tweede kans geven. Zeg wel tegen hem dat hij dan moet bewijzen dat hij er iets om geeft, doet hij het niet, laat hem definitief gaan…

Sterkte ermee schat xx

oke dankjewell x

Ik denk dat hij gewoon geen zin heeft in gedoe

Ik vind het vreemd dat je zo veel andere vriendjes had terwijl je hem echt super leuk vond (klinkt uit je verhalen zo). Ik snap het ook wel ergens, maar voor hem is het super lastig dat je nog zoveel met je ex vriend bezig bent denk ik.

Daar dacht ik ook aan toen ik het verhaal las. 2 vriendjes in zo’n korte tijd. Misschien dat hem dat ook een beetje dwars zit, en omdat je relatie net pas over is met die andere jongen. (Als ik dat goed uit je verhaal begrijp) Ik denk dat je het gewoon even rustig aan moet doen met hem, en niet meteen een relatie moet beginnen. Gewoon normaal praten met hem, dan komt het wel weer goed.

nee, dat is voor hem niet het probleeem. die relaties waren sowieso niet erg lang enzo en ik ben niet bezig met mijn exen hahah?

Maar, waarom neem je dan in drie maanden tijd twee relaties? Ik denk dat die jongen jou dan ook niet echt serieus neemt. En ik zou wachten tot hij praat, dan merk je of hij oprecht geïnteresseerd is.

Zoals je zelf al zegt, denk ik eigenlijk ook dat je het een beetje hebt verpest… sorry. Ik denk inderdaad ook dat die jongen jou nu niet meer zo serieus neemt en niet veel zin heeft in dat gedoe…

En dat hij steeds tegenover jou over meisjes aan het praten was, kon natuurlijk ook even uittesten zijn he, hoe jij daar op zou reageren. Misschien was dat wel een manier van hem om er achter te komen of jij hem ook leuk vond :wink:

Dit.