Ik heb het totaal verpest...

Ik heb echt iets heel ergs doms gedaan en ik baal er echt van… Ik zou vandaag met een jongen gaa afspreken, iemand die gewoon leuk vind, maar volgens mij voelt hij meer voor mij. Maar ik heb hem laten zitten, echt een kut actie. Mijn mobiel was uitgevallen en ik wist z’n adres niet. En ik ben al 2x bij hem geweest, maar ik ben zo dom dat ik zijn huis niet kan vinden. Ik durf hem gewoon niet onder ogen te komen, het is echt gemeen en hij verdient dit niet. Ik weet het niet, moet ik hem bellen ofzo, als ik hem was zou ik in iedergeval niet opnemen…

Bel. Ook al snap ik je verhaal niet echt. Maar bel.

Je hebt hem toch niet expres laten zitten of begrijp ik dat verkeerd?

huh?
maar bel ja…

Nee, maar het is gewoon dom en nu negeert hij me ook…

ff sms-en: sorry dat ik niet kon komen, lag niet aan jou hoor. Is het goed als ik je bel?
zoiets zal ik doen!

UH BELLEN JA!
als die jongen een crush op je heeft, zal hij zich wel ontzettend beledigt voelen.

Bellen en het hem gewoon uitleggen.
Dat zou jij zelf ook het liefst hebben in zo’n soort situatie.

Ja, maar wat moet ik dan zeggen?

gewoon uitleggen echt. !!!

mobiel leeg, zijn huis niet gevonden, sorry dat ik niet zo geloofwaardig over kom maar het is echt zo!!!

Anders weet ie niet hoe het echt zit en dan ziet ie je altijd als thé biatch

leg het gewoon uit idd, je hebt in principe niets verkeerd gedaan en dat moet hij toch gewoon weten?

Je deed het toch niet expres? Stuur hem een smsje: ‘Sorry dat ik niet kwam, het lag niet aan jou! Kan ik je even bellen? x’

Dan bel je hem op en leg je het uit. Gewoon ‘M’n telefoon was leeg en je weet hoe slecht ik ben in navigeren, ik kon je huis weer eens niet vinden haha. Ik hoop niet dat je denkt dat het aan jou lag!’ Dan gewoon kijken wat hij zegt, hou het wel een beetje luchtig anders wordt het alleen maar een big deal. Als je hem niet belt, dan verpest je het ja. :’)

Bellen.

Wat heb je nou gedaan?

Wow die jongen moet zich kut voelen.

jaa idd, hoe is het afgelopen?