Ik heb het helemaal verpest! Kan ik het ooit nog goedmaken?

Lieve iedereen,
Ik vind een jongen leuk die bij mij op school zit, en het is al een tijdje zo. Alleen ken ik hem niet persoonlijk, en zie ik hem dus alleen op school en dat vind ik heel jammer. Ik durf ook niet op hem af te stappen omdat hij altijd met een van zn vrienden is en ik hem niet ken. Ondanks alles wil ik echt heel graag dat hij mijn vriendje word, ik weet gewoon dat hij de jongen is voor mij. :slightly_smiling_face: Ik wil hem heel graag beter leren kennen maar ik heb geen idee hoe ik dit aan moet pakken. Ik ben ook best onzeker/verlegen dus dat schiet niet echt op… Maar er is nog iets: Er is in het verleden iets gebeurd, een misverstand, waardoor hij denkt dat ik hem stalk. :expressionless: Iemand die wist dat ik verliefd op hem was en hem kent, is naar hem toegegaan en heeft allemaal gekke verhalen opgehangen die helemaal niet waar zijn. Nu denkt ie dat ik gek ben, en dat is echt niet leuk. Nu weet ik dus niet wat ik moet doen… Ik heb echt spijt dat ik diegene heb vertrouwd en heb verteld wat ik voor hem voel enzo, en daardoor weet ik ook dat het mijn schuld is. :frowning_face:

Kan ik hier nog iets aan doen?

-Sorry voor de lange tekst-

Edit: Ik heb 'm trouwens niet zelf gesproken en ik weet zelf ook niet of hij die roddels gelooft of niet, ik heb alles gewoon gehoord van iemand. (diegene die de roddels verspreidde)

Door hulp van wat vrienden
die je graag bij helpt leg het hem uit
dat niet zo dat je hem niet stalkt
anders komt wel op jou af als hij interesse in jou toont.

Maar ik ken niemand die hem kent. :3
Of moet ik gewoon zomaar iemand sturen?

Nee niet zomaar iemand sturen, dan lijkt het wel heel erg op stalkgedrag

Misschien moet je hem laten gaan…
Ik denk niet dat hij je leuk vind…

Ik heb 'm trouwens niet zelf gesproken en ik weet zelf ook niet of hij die roddels gelooft of niet, ik heb alles gewoon gehoord van iemand. (diegene die de roddels verspreidde)

hmmm…heeft hij facebook,hyves een van die dingen? dan zou ik hem maar een berichtje sturen en uitleggen dat dat gewoon ***roddels zijn en dat je hem absoluut niet stalkt, en dan je hem alleen een erg leuke jongen vind\lijkt(omdat je hem niet kent). en dan denk ik maar afwachten…? :wink:

Ik zou op een goed moment met hem praten, en al die roddels de wereld uit helpen

niet lullig bedoeld ofzo, maar je kent hem niet persoonlijk,
maar je weet dat hij de jongen is voor jou? xd
dalijk is ie niet eens zo lief en aardig als je denkt.

Eigenlijk heb je wel een punt. xD Maar ik weet wel dat ie aardig is, omdat hij altijd heel lief lacht als ik hooi tegen hem zei (dat deed ik vóórdat die roddel werd verspreid) Maar ik wil hem wel beter leren kennen… ^^

hahaokeee.
heb ik ookwel eens hoor, dan zie ik zo’n jongen en dan woooow, die isleeeuk. (:

Wat een drama hee…

Praat gewoon met die jongen, dat is het. En hou daarna contact, wordt vrienden enzovoort. Zo makkelijk is het echt wel.

Ik zal het proberen. :slightly_smiling_face:

Ik vind het altijd zo knap, dat er meisjes zijn met zo’n bepaalde gave.
Zonder dat ze die jongen kennen of uberhaupt ooit hebben gesproken, weten ze al dat hij dé jongen voor hen is.

Echt knap, mij lukt dat namelijk niet, maar ik ben dan ook misschien een lastig geval.

Het is trouwens sarcastisch bedoelt.

^
ik weet dat soort dingen ook nooit, ik ben altijd een en al twijfel, bleh.

Hoe the fuck kan je weten dat iemand de jongen voor jou is, als je hem niet eens persoonlijk kent?

Shoot me, ik snap er de ballen van.

In elk geval, ik zou op hem afstappen en als gespreksstof aanhalen, dat de roddels van een poosje geleden, absoluut niet waar zijn.
En als hij ook interesse in jou heeft, volgt daar wel een gesprek uit…

Ik zie het gewoon… :slightly_smiling_face:

ik zou zeker niet iemand sturen dat kan echt niet!
Maar waarom stap je niet gewoon op hem af?? \

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ik ben bang dat hij me afwijst…