ik heb het gevoel gewoon

ik weet niet waar dit onderwerp bij welke forum hoor haha, maar ik doe het hier maar,

ik heb heel vaak het gevoel dat er iemand in m’n kamer is 's avonds, alsof er iemand naar me kijkt, en als ik dan het licht aandoet, zie ik niemand,
ik ben ook daardoor best bang geworden als je snapt, maar wat kan ik hier nou tegen doen? Want als ik naar de wc ga doe ik alle lampen aan, en daarna vind ik het eng om te uit te doen (:$)

ik heb het zelf niet ofso ,
maar het lijkt me wel eng ja !
sorry , geen advies .

Gewoon tegen je zelf blijven herhalen dat het onzin is, want dat is zo.

Oeh net twilight :grinning: staat dalijk robert pattinson in je kamer :grinning:

haha sorry, beetje flauw.

Lijkt me vet eng! Maar als je gewoon blijft denken van; dat kan helemaal niet, ga je dan vanzelf niet minder bang worden? Of lezen voordat je gaat slapen of muziek luisteren zodat je er niet aan denkt misschien :slightly_smiling_face:?

Dán zou ik de lichten pas snel uit doen… xD

Ik las toevallig gister in de nieuwste girlz een stukje over 3 pubers, die geesten zagen, en voelden alsof er iemand in de kamer was.
ik denk dat daar ook wel wat adressen bij staan…
miss kan je op n forum s vragen en praten met meiden die dit ook hebbenn?

ja tuurlijk, iemand denkt dat er iemand anders op haar kamer is en gelijk ziet ze geesten enzo.

Nee. Maar er kan niemand op je kamer komen dus bedenk je maar gewoon dat het niet zo is (ookal is dat lastig). Zet anders muziek heel zachtjes op, dat helpt altijd.

Grappig, ik had precies hetzelfde vanacht ^^ :stuck_out_tongue:
En ik was echt bang, en ja, ik ben bijna 19, en heb serieus op de kamer van mijn ouders geslapen :stuck_out_tongue:

Maarja, ik woon op kamers, en heb het alleen als ik weer thuis kom (ben nu dus thuis) Hoorde ook steeds gerommel op m’n kamer

Maar ik weet waardoor het komt, en ik weet dat geesten bestaan, heb echt hele enge dingen meegemaakt, ik heb ooit al een keer mijn verhaal hier verteld, en de helft verklaarde mij als gek, terwijl ik nog niet eens de ergste dingen had verteld, dus ik ga het niet weer vertellen… Maarja … Hier heb je niet zoveel aan, weet ook niet of je in geesten geloofd of niet, maar er zijn veel dingen tegen te doen. Er is bij mij een priester gekomen om ze weg te halen. Nouja, dat hielp ook niet erg veel, want heb er nogsteeds last van.

Je kunt bijvoorbeeld in elke hoek van je kamer zout neer leggen, en ook bij je deuropening en raam openingen. Dat is 1 ding van wat ik had gedaan. Als je meer wilt, moet je het even zeggen.
En als je niet in geesten gelooft, sorry voor deze reaktie dan :stuck_out_tongue:

ik had hetzelfde. Maar nu ben ik verhuisd

pff je moet dr niet bang maken met geesten. die bestaan niet

Je moet geen dingen zeggen waar je niks van afweet.
Als je mee had gemaakt wat ik allemaal mee heb gemaakt had je dat niet gezegd ^^

Dat jij er geen ervaring mee hebt wil niet zeggen dat het niet zo kan zijn.
Dus inderdaad, geen dingen zeggen waar je niets vanaf weet.

Sjonge, waarom begint iedereen gelijk over geesten als je niks zeker weet. Misschien zit je haar nu wel onwijs bang te maken om niks.

Ik zeg toch niet dat het persé geesten zijn, ze vraagt om hulp, ik probeer gewoon te helpen joh.

Maarja, vergeet mijn reaktie maar …

Ja dat snap ik wel dat je haar probeert te helpen.

Haahah daar d8 ik dus gelijk aan :stuck_out_tongue:

nu ben ik nieuwsgierig hahah

omg er staat een facking enge man achter je kast en hij komt je aanvallen met een bijl als je niet goed oppast!!

Ik heb dat ook vaak, was vroeger echt heel erg paranoia haha!

Ik ging gewoon altijd in bed liggen met m’n ogen dicht en zorgen dat alles behalve m’n hoofd “veilig” onder de deken lag haha! XD

Bij mij is het vanzelf minder geworden. Ik denk dat je er gewoon overheen groeit ofzo?

Oké dan moet jij haar niet bang maken met Robert Pattinson. Hij is nog veel enger.