Ik heb het gevoel dat ze me niet meer mogen....

Heyhe allemaal.
Ik heb een probleem ): Ik voelde me in het begin van dit schooljaar superfijn in mijn klas! Alleen nu heb ik het gevoel dat iedereen me zit te negeren en me niet meer mag ufg… Ik word er helemaal gek van.
Ik heb nu ook echt maar een paar mensen met wie ik gewoon kan praten in de klas, de rest kijkt me aan van ‘‘Je hoort hier niet’’ of ze zeggen dat ik lelijk/dom ben. Lelijk vind ik mijzelf ook niet alleen qua uiterlijk maar ook innerlijk… Ik wil er weer gewoon bij kunnen horen en lachen\grapjes met hun maken.
Mijn crush zit ook bij me in de klas, hij negeert me gelukkig niet. Thaaank god. Hij is een van de weinige jongens die af en toe aardig tegenover me is. Maar ik wil gewoon weer een betere band met mijn klas!
Weten jullie een paar tips voor me zoals hoe ik me bij hun kan gedragen enzo ):
love

Je hoeft niet je best doen om erbij te horen, wees gewoon jezelf dat is altijd het beste.
Je kan niet met iedereen omgaan, er zijn gewoon mensen die andere mensen niet zo mogen.
Je zegt dat je nog wel een paar mensen hebt die wel aardig zijn. Wat boeit die andere mensen:p

Probeer je te aandacht te besteden aan de mensen die wel aardig/normaal tegen jou doen. Er zijn altijd wel mensen die onaardig tegen jou doen, zonder reden. Je moet geen moeite of energie in negativiteit steken van die onaardige mensen uit je klas. Helaas zul je meer van dat soort mensen tegen komen in je leven dus probeer het te negeren, ik weet het het is niet altijd gemakkelijk maar met leuke en lieve mensen om je heen worden die andere onbelangrijk. succes ermee, het komt goed!

thankyou all girls, ik zal ze morgen een beetje proberen te negeren… en mijn aandacht op de genen die wel aardig en normaal tegen me kunnen doen richten :wink: