Ik heb het gevoel dat ik iets heb.

Ja er zijn natuurlijk ook oplichters, maar ik zit nu gelukkig bij een goede :3, een paar familieleden zijn er ook al geweest, en bij hun heeft het geholpen ;-). Maar het is ook niet zweverig (gelukkig), het is ook gewoon bewezen etc. en ik moet homeopatische pillen slikken.

k weet niet of het al gezegd is maar ik denk dat het stress is of bloedarmoede/ ijzer te kort.

even langs te dokter om bloed te prikken en als je dat hebt moet ej wat pilltjes met ijzer slikken, en dan is het opgelost:D
het kan ook helpen om groente met veel ijzer te eten zoals broccoli

Lage bloeddruk ?
Ik heb eigenlijk geen idee, maar je moet inderdaad even langs de huisarts.

Ik moest een keer bloedprikken voor iets anders want ik had miss een blinde darm onsteking.
Maar toen zei de huisarts ook dat ik een beetje teveel suiker in mijn bloed had.
Maar hij heeft daarvoor verder niets ondernomen

Ik drink idd veel, en daarom ook veel naar de WC, maar mijn stem die slaazt ook heel vaak over. en afentoe ben ik hyper

hahahah, nee ik moest evne iets voor school maken op PC.

Nee

Als je zit, ligt ofzo en je staat te snel op dan kan je inderdaad duizelig zijn. Omdat er dan iets met je bloeddoorstroming. Ik kan niet precies uitleggen wat maar dat heeft iedereen als je te snel op staat.

En wat voor hoofdpijn heb je? Dus waar?

Bijn mijn slaap en in het achterhoofd drukt het als een gek!!!

Als je snel opstaat word je duizelig ja

Als je snel opstaat, is het toch normaal dat je dan duizelig word?
En als je veel drinkt moet je nou eenmaal vaak naar de wc xD
Maar ik zou het even gaan checken bij een huisarts :wink:

ik zit idd vaak inder uit gezakt.

Oh sorry mensen ik had deze topic gemaakt op mijn andere account, maar ze zijn dus allebei van mij xBiancaaa en Becauseibelieve

Hoofdpijn en duizeligheid zijn normaal in de puberteit, je bent heel erg aan het veranderen lalala en door hormonen en zo kun je last hebben van deze klachten. Je moet gewoon regelmatig eten en veel drinken, niet te laat slapen en dan gaat het vanzelf wel over. Als het te erg is, even naar de huisarts en dan controleren of je miss vitamine tekort hebt of zo iets.

omg! dat heb ik ook! en niemand weet ooit wat ik er mee bedoel! ik heb geen idee wat het is, maar ik heb ook iets aan mn ogen door een ongeluk dus.

ik heb ook vaak dat ik heel duizelig word als ik opsta. dat het helemaal zwart voor mijn ogen wordt. Vanmorgen ben ik zelfs flauw gevallen… geen idee wat het is…

Jij bent toch dat meisje met het topic over boulemia?
Nou, dan vind ik het niet vreemd dat je hiervan last hebt joh! Kon je zelf niet bedenken dat dit door een eetstoornis zou kunnen komen? Open je ogen eens!

Sorry jij dit meisje niet bent.

Kan anemie zijn (bloedarmoede).
Maar zoals ik altijd zeg hier: Waarschijnlijk heeft 1 op de 500 Girlscenemembers die op het forum zitten een opleiding geneeskunde gedaan, en sowieso werkt het niet om dit via internet te doen. Ga voor 'n consult bij je huisarts!

Wij kunnen je wel allemaal adviezen gaan geven van wat je misschien hebt,
maar volgens mij heeft de dokter daarvoor geleerd.

Ik had eerst ook iets (nu nog heel soms) dat als ik opstond ik heel ff duizelig was.