Ik heb het gevoel dat ik iets heb.

Ik heb het gevoel dat ik iets heb.
want ik heb vaak hoofdpijn, als ik heb gezeten en ik stsa op ben ik erg duizelig, ik drink veel en moet vaak naar de wc.
Kunnen jullie mij helpen
of herken je dit?

Alvast bednkt!

eet je wel genoeg?

Als je veel drinkt, moet je vaak naar de wc ja… XD.

Je staat te vlug op. Hoofdpijn?; te lang achter een beeldbuis/te lang in de zon/te harde muziek/te veel zoetjes/vijftig andere redenen om hoofdpijn te hebben.

Lang leve de DOKTER/HUISARTS!

Zout te kort?
Zout houd vocht vast en mn vriend zei weleens dat als je hoofdpijn hebt je een zout dropje moest eten.

Mja wie weet? Ik ben geen dokter.

oke ik denk dat ook;p
alleen ik heb last van;
steken in hart.
bijna altijd duizelig
zie vaak wazig.
bijna altijd rugpyn
en vaak moe.

alleen ik ben al na de dokter geweest en die weet he tniet.

^^ @ Wauw

Dat heb ik ook (plus een heleboel andere dingen), en de artsen wisten het ook niet, dus loop ik nu bij een alternatieve arts :slightly_smiling_face:

Misschien over vermoeidheid?..
Of eet je inderdaad wel genoeg?..
of stress?..

Of je gaat gewoon langs de huisarts.

En ja van veel drinken moet je inderdaad veel plassen, lijkt me wel logisch toch?..

Ik heb dit niet maar soms heb ik dat mijn zicht opeens helemaal heen en weer schudt (alsof iemand met mijn ogen heeeel snel naar links en naar rechts schudt)

Weet iemand wat het is?
ik heb gehoord dat het vermoeidheid is, maar ik weet het niet zeker…?

wat is een alternatieve arts?:blush:

Heb ik ook weleens, en nu hb ik dan een hele vage kleur moedervlek op mn hand, die zat er eerst niet en soms lijkt ie wel blauw…

Ga anders idd naar de huisarts.

Ik heb precies hetzelfde als jij. Ook dezelfde klachten en heb erg vaak hoofdpijn (bijna altijd). De dokter zei tegen mij dat hij tot nu toe niets heeft kunnen vinden wat zorgwekkend was. Heb je je al laten testen op bloedarmoede? Dat is namelijk het volgende waar ik bloed voor moet prikken. :slightly_smiling_face:

Dat van veel drinken en veel naar de wc klinkt als diabetes, maar misschien is het gewoon van de stress (ook al heb je helemaal niet het gevoel dat je gestrest bent). Ga gewoon even langs de huisarts.

alternatieve geneeswijzen.

ik snap alleen niet waarom mensen een topic aanmaken, zoveel reacties krijgen en na een kwartier nogniet reageren

dat snap ik ook nooit !!

heb je er extra last van tijdens je menstratie? Dan kan het komen door een ijzer te kort.

verschillend, sommige mensen denken iemand te kunnen genezen door erop te gaan zitten ofzo. heb hele vage dingen gezien op het internet.

ze reageren vervolgens op vijftig andere topics en kunnen hun bericht niet meer terug vinden XD

Bloedarmoede (duizeligheid en zwart voor je ogen worden als je bijv. opstaat!)
Tip: meer ijzer

Dat drinken en de hele tijd naar de wc kan wijzen op Diabetes, maar dan zou je ook last moeten hebben van stemmingswisselingen, en slap gevoel of juist hyper!