Hai (: Ik zit sinds september met een jongen in mijn klas, die ik eerder niet echt zag staan, en hij mij wss ook niet. Sinds kort zijn we aan de praat geraakt in de klas, en het klikt wel. Meestal zijn het gewoon humoristische opmerkingen dat we maken, en soms ook wel eens van : en was jou toets goed etc. Ik heb de laatste tijd het gevoel dat hij constant op alles wat ik zeg antwoord en dat hij expres naar achter ziet (niet recht in mijn gezicht, maar zo er net naast, ik zit schuin achter hem) om mijn aandacht te trekken. Toch voel ik me soms erg onzeker omdat ik weet dat hij in het begin van het schooljaar achter 1 van mijn beste vriendinnen liep, zij wou hem niet. De jongen in kwestie is erg populair en ik heb wel veel vriendinnen, maar echt veel jongensvrienden zijn er niet bij. Aangezien we (al zeg ik het zelf) in een nerdklasje zitten met allemaal onpopulaire en normale jongeren, weet ik toch van mezelf dat ik het meest rebel ben in de klas Da’s ook weer iets waar ik dan weer onzeker over wordt : Valt deze jongen echt op mij, of wilt hij gewoon met me praten om dat ik niet zo streverig doe in de klas?
ik had dit ook
ik ben gewoon naar die jongen toegestapt en zei
vind je me leuk?
en toen zei hij nee en was ik SUPER blij
We kunnen het helaas niet voor je raden…
Ik zou het gewoon een keer vragen als je eens alleen met hem bent of gewoon met hem praat.