ik heb het gevoel dat hij mij leuk vind..

Ik ben al maanden verliefd op een jongen, ik zie hem echt niet veel maar als ik hem zie dan ben ik altijd blij en hij ook. Ik ben hopeloos. Ik denk dat hij een vriendin heeft maar als ik met hem op zijn kamer ben dan is hij zo aardig en verteld vanalles over hoe stoer hij wel niet is. Ik heb hem op fb maar ik weet echt niet hoe ik een gesprek moet beginnen…Wat moet ik doen als ik hem nog eens zie? en wat moet ik zeggen tegen hem als hij online is? Ik wil dat hij doorheeft dat ik hem leuk vind maar ik vertel het liever niet want dat word mijn dood :x

Als je zegt dat je iets voor hem voelt, of dat je het laat merken is vrijwel hetzelfde… Dus snsp ik in die zin niet dat het je dood wordt xD. Zelf vind ik het zeggen wel het sterkst.

en je bent weleens met hem op zijn kamer geweest? is er toch niks gebeurd tussen jullie :slightly_smiling_face:?

als je op zijn kamer bent geweest enzo, lijkt het me dat je hem best goed kent. hoezo weet je dan niet zeker of hij een vriendin heeft? kun je toch zo vragen…

Ken het gevoel dat je niks durft te zeggen over je gevoelens voor hem als de beste. Ik zou toch eerst eventjes uitzoeken of hij een vriendin heeft.

Slimme tip idd, maar ik zou het toch even voor de zekerheid via via navragen. Jongens staan er nou eenmaal om bekend niet altijd de waarheid te vertellen. (Vooral zo’n jongen die stoer doet.)

Ik zou maar eerst beginnen te vragen of hij nou wel/geen vriendin heeft, want straks hebben jullie al gezoend etc etc en dan ben je in dat parket belandt en dan ben je ook weer even verder…

eerst erachter komen of hij bezet is… zo ja: wegwezen.
zo nee: flirten! lach naar hem, geef hem complimentjes (wat heb je een leuk shirt aan!), raak hem ‘casually’ aan. vraag hoe het gaat met zijn sport/hobby, begin over een leuke film, en zeg dat je die wel een keer met hem wil kijken! (;

Als een jongen niet eerlijk tegen je zegt dat hij een vriendin heeft is hij sowieso een no-go denk ik…