Ik heb hen gedumpt

Hee
Ik heb even een nieuw topic gemaakt omdat ik echt zo snel mogelijk antwoord wil. Ik zit met een probleem en ik voel me echt vreselijk. Ik ben dus verliefd op een jongen en hij op mij dat weten we van elkaar, hij vroeg dus of ik mee kon naar de bios op zaterdag maar ik vind het allemaal heel snel gasn en vind het ook dood eng dus ik ben eerlijk geweest en heb dit gezegd: Hee
Je gaat me nu vast uitlachen of zo iets maar kijk:
Ik heb al super lang niemand meer leuk gevonden en zoo en ik voel me er soms ook niet echt fijn bij als ik weet dat die gene ook iets met mij wil enzo omdat ik het best eng vind. Ik hoop dat je het wel begrijpt maar het liefst wacht ik nog even​:grin::grin:. Hij voelt zich nu echt vreselijk en hij denkt dat ik hem niet leuk vind enzoo . Maar ik vind hem wel echt leuk en ik vond het echt vreselijk om te zeggen ik heb me nog nooit ergens zoo schuldig over gevoeld. Nadat ik een halfe taart in mn mond heb gedauwd heb ik verder met hem gepraat en ik kreeg alleen maar van die korte antwoordjes zoals : ja , nee , oke. Ik heb geen idee hoe ik dit ooit nog goed kan maken want hij vind het echt heel erg en ik ook. Heeft er iemand advies hoe ik het het beste kan oplossen. En om het nog wat erger te maken, hij zit in mn klas…

PLS IEMAND HELP ME NU

Vertel gewoon eerlijk wat je voelt, precies zoals je het eigenlijk hier ook hebt beschreven! Zeg dat je hem erg leuk vindt maar dat je liever niet te snel gaat. Vraag gewoon of het goed is als er wat andere vrienden meegaan naar de film, zodat de sfeer wat relaxter is en kijk gewoon wat er gebeurd. Is het heel gezellig? Dan kunnen jullie misschien een keer met zijn tweeën gaan, en anders wacht je gewoon nog even! Goodluck :slightly_smiling_face:

Heb ik dus al gedaan en hij gelooft nu niet meer dat ik hem leuk vind en hij wil daarom ook niet meer naar de film met vrienden erbij☹️

als je het durft ga naar hem toe en geef em een zoen/kusje dan is het volgens mij opeens allemaal anders
:hugs:

ja dat moet je doen :upside_down_face:

Een kusje doet altijd wonderen, ik zeg doen!

Maar haar probleem was ook dat het te snel ging en volgens mij is een kus geven toch even iets intiemer dan samen naar de bios te gaan.

Maar ga eens goed met hem praten, face-to-face.

Ben ik de enige die best begrijpt dat hij nu denkt dat jij hem niet leuk vindt? Ik bedoel, je wijst zijn idee van een eerste date af, dus ik kan me best voorstellen dat hij dan denkt dat jij hem niet ziet zitten. Ik zou gewoon op de date gaan, wat kan je gebeuren? Je moet hem toch ooit beter leren kennen.

Ik hoopte al dat de ‘hen’ in de titel een typo was.