Ik heb hem verrot geslagen..

Heey,
M’n BF had me ge-smst of ik met haar naar de film wou. Ik dus terug smsen dat ik niet kan. Smst ze me trug van why not? Ik zo: omdat ik al met Cyra naar de film ga (m’n bf mag haar niet). Smst ze me, cyra, dat kutkind. Waarom ga je met haar? Ik zo; omdat ik haar wel mag. BfF: ow.

Smst ze me 's avonds (en hier gaat het om): Bij ons was het zoooooo gezellig. We hebben echt enorm gelachen. We zijn je vriendje ook nog tegengekomen. Hij heeft meer als een uur bij ons gezeten. was zoooo gezellig. was vast veel leuker als met dat andere wijf (cyra dus.)

Ik heb niet gereageerd. Ik heb nouw dus ook knallende ruzie met haar, omdat ik heb gezegd dat ik dat niet zo leuk vond. En nu heeft ze dus ook m’n vriendje afgepakt, want hij heeft het vorige week met mij uitgemaakt en diezelfde dag had hij dus met haar. :’(

En ik ben afgelopen zondag dus zoo boos geworden. Want mijn exvriendje en ex-BF waren wéér op Cyra aan het schelden. Vooral mijn exvriendje. Ik werd dus zoo boos, heb hem helemaal verrot geslagen. Overal schaafwonden, rode/blauwe plekken, bloed, ik heb hem pjin gedaan… En nu voel ik me een mislukkeling. Als een persoon die niets kan. Maar wat moet ik doen???

:open_mouth: wat lullig!!
maar waarom ging je hem slaan, gaat dat niet beetje te ver?
ik denk dat e je bte gewn ff op actergrond kan houde en nietmet ze bemoeie :wink:

xsterkte

Lullig.
Maar hem slaan gaat wel een beetje te ver hoor,
kon je niet gewoon met hem praten en vragen waarom hij dat deed ? Jij zou het toch ook niet leuk vinden moest het andersom zijn.

Heftig…
Hoewel je vond dat hij te ver ging met de dingen die hij zei moet je er voortaan gewoon boven staan; zij zijn jouw aandacht niet waard.

Ik zou maar je excuses gaan aanbieden voor het slaan aangezien dit wel erg ver ging en je zogenaamde BF negeren. (ik snap sowieso niet dat je haar nog je BF noemt aangezien ze dezelfde dag al verkering nam met je exvriendje.)

Je gaat wel een beetje te ver hoor.
Waar maak je je druk om?
Dat bewijst alleen maar dat HUN lowlife eerste klas zijn.
Verlaag je niet tot hun niveau, en negeer ze gewoon.
Laat ze lekker links liggen, dan houden ze er vanzelf mee op want dan vinden ze het niet leuk dat je niet meer reageert :wink:

Beetje overdreven, vind je niet? Goed dat je voor je vriendin opkomt, maar dit gaat te ver! Je kunt je excuses aanbieden, maar de kans is groot dat het hun niks meer kan schelen.

Je bent idd best ver gegaan ja, maar dat is wss niet wat je hier wilt horen lijkt me.
Wat ik zou doen als ik jou was is mn excuses aanbieden en zoals veel zeggen je dan niet veel meer van ze aan trekken.
Succes ermee !
xx

Een meisje van 11 die jongen compleet in elkaar slaat tot bloedens toe? klinkt een beetje ongeloofwaardig.

schrijf een brief/mail waarin je je situatie uitlegt en je excuses aanbiedt. en dan maar afwachten of je reactie krijgt

Die vriendin is gewoon harstikke jaloers.
Maar het is totaal niet netjes van je dat je je ex geslagen heb.

Ik zou, om eerlijk te zijn, hetzelfde hebben gedaan…
Trek je er niets van aan meid, en ik vind het goed dat je voor die Cyra op komt!

Wow, je had beter rustig kunnen blijven. Nu hebben ze namelijk nog een reden te meer om niet meer met je om te gaan. In zo’n situatie zou ik ook echt zin hebben om ze allebei verrot te slagen, maar rustig blijven is altijd beter ;s. Ik heb geen tips, sorry

You go girl!

Je bent wel te ver gegaan, ja. Maar goed, ze hebben hun les gekregen. Nu hoop ik voor je dat je niets meer te maken wil hebben met je vriendin, anders heb je heel wat goed te maken, het slaan is niet te vergelijken met de rotstreek om je vriendje af te pakken. ;o Succes iig

Je hebt je gevoelens geuit door middel van geweld. Daar kan jij niet echt iets aan doen, op je woede bedwingen na.
Toch ben je wel te ver gegaan. Had geprobeerd met hem ( en haar ) te praten, of van mij part helemaal verrot schelden.
Dat maak je tenminste ietsje sneller goed dan dat je iemand verrot slaat.

Okay, thankyou. Ik besefte ook dat ik te ver was gegaan. Ik ben naar hem toe gegaan ( wist dat hij alleen was ) En heb gezegd dat het me speet. En hij zeii ook dat het hem speet. Hij had het nooit moeten doen. Hij heeft het toen ook uitgemaakt met mijn ex-BF, Hij was eigeenlijk helemaal niet op haar, maar hij deed het om mij te stangen. Toen vroeg hij me weer verkering, maar ik heb nee gezegd. Ik blijf nu liever vrienden. Maar iedereen bedankt

Jeetje wat een verhaal zeg, echt bijna niet te geloven. Wel goed van je dat je er weer heen bent gegaan, en goed dat je nu nee hebt gezegt! =)

Ik vind dat je het wel goed hebt gedaan hoor, door heb te slaan, je hebt balle menn!

Maar je bent 11 en die jongen zou dan ook wel rond die leeftijd zijn, dan is bij die jongen vast niks serieus, want hij neemt eerst met jou, dan met haar om jou te stangen, en dan vraagt ie jou weer.
Goed dat je nee hebt gezegt =)

Negeer ze.

jy een jonge verrot geslagen? ik geloof het eerlyk gezegd niet, sterkte. :wink:

hoe slap is zo’n jongen wel niet als hij zich in elkaar laat slaan?!