Heey,
M’n BF had me ge-smst of ik met haar naar de film wou. Ik dus terug smsen dat ik niet kan. Smst ze me trug van why not? Ik zo: omdat ik al met Cyra naar de film ga (m’n bf mag haar niet). Smst ze me, cyra, dat kutkind. Waarom ga je met haar? Ik zo; omdat ik haar wel mag. BfF: ow.
Smst ze me 's avonds (en hier gaat het om): Bij ons was het zoooooo gezellig. We hebben echt enorm gelachen. We zijn je vriendje ook nog tegengekomen. Hij heeft meer als een uur bij ons gezeten. was zoooo gezellig. was vast veel leuker als met dat andere wijf (cyra dus.)
Ik heb niet gereageerd. Ik heb nouw dus ook knallende ruzie met haar, omdat ik heb gezegd dat ik dat niet zo leuk vond. En nu heeft ze dus ook m’n vriendje afgepakt, want hij heeft het vorige week met mij uitgemaakt en diezelfde dag had hij dus met haar. :’(
En ik ben afgelopen zondag dus zoo boos geworden. Want mijn exvriendje en ex-BF waren wéér op Cyra aan het schelden. Vooral mijn exvriendje. Ik werd dus zoo boos, heb hem helemaal verrot geslagen. Overal schaafwonden, rode/blauwe plekken, bloed, ik heb hem pjin gedaan… En nu voel ik me een mislukkeling. Als een persoon die niets kan. Maar wat moet ik doen???