Ik heb hem gekwetst?

Heee.
Ik heb een jongen op msn die mij leuk vind (hij woont best ver weg, en heb hem 1 keer in het echt gezien), maar ik hem niet. Hij had al een paar keer gezegt hoe hij over me dacht en dan wist ik nooit wat ik terug moest zeggen. Ik zat er een tijdje mee. Ik wou tegen hem zeggen dat ik hem niet leuk vind, maar ik durfde niet. Ik wou hem niet kwetsen. Dus ik heb al die tijd mn mond gehouden.
Laatst sms’te hij me:
Mag ik vragen wat je van me vind? xx

Dus ik kwam op msn omdat ik geen beltegoed op wilde maken.
Op msn vroeg hij het nog een keer. En toen heb ik gezegt dat ik niet hetzelfde voor hem voelde als hij voor mij.
Hij reageerde nogal kut… -.-
Hij zei boeiend… en ging offline.
Daarna heb ik hem niet meer gesproken, omdat ik hem een tijdje met rust wilde laten. Maar ik word er wel depri van. We hadden altijd zoveel lol op msn enzo en nu doen we helemaal niks meer. Hij had al zijn krabbels naar mij verwijdert op hyves en is niet meer online op msn.

Weet iemand wat ik hier mee moet? Ik word er héél chagrijnig van…

xx

Laten rusten en wachten tot hij er … ‘overheen’ is?

ik denk dat hij heel gekwetst is…
Ik weet echt niet wat je zou kunnen doen… Succes, up!

hmm, lastig. misschien hem toch een smsje sturen met dat je het niet bot bedoelde. maar dat je nooit wist hoe je moest reageren als hij zei dat ie je leuk vindt?

Een vriend van hem die ik ook ken heeft met hem gepraat.
Hij vertelde dat hij zei dat het hem niks boeide en dat hij een schoolfeest had binnekort en dat daar genoeg lekkere meiden rondlopen.
Toen ik dát hoorde werd ik nog meer depri.
Als het hem niks boeit kan hij tog gewoon tegen me praten op msn?

Het is heel rot voor hem, maar je hebt juist gehandeld, je hebt eerlijk verteld dat je niets voor hem voelde zonder heel bot te zijn, dat komt hard aan bij hem, maar hem aan het lijntje houden had lulliger geweest. Hij heeft gewoon tijd nodig om er overheen te komen.

Daarmee probeert hij je alleen maar jaloers te maken, op de verkeerde manier helaas.

ik denk ook dat ie tijd nodig heeft, hij weet gewoon niet hoe moet reageren …

Ik hoop echt dat dit onze vriendschap niet verpest heeft…

Ik moet denk ik maar afwachten…

Jongens geven echt niet snel toe als ze wel gekwetst zijn…
dus zeggen ze indd, in hun ogen zulke ‘‘stoere’’ dingen, als over dat schoolfeest…

Ik denk dat het toch wel hard aankwam voor hem. En dat tegen zijn vriend is vast om ‘stoer’ te zijn.

Ik zou hem een smsje sturen, dat je hem niet wou kwetsen, maar toch eerlijk tegen hem wou zijn. En dat je hoopt nog vrienden te kunnen blijven.

Ik heb al een sms gestuurd, maar niks terug gekregen…

Hoe lang is dat geleden?

Als hij niet reageerd op zo’n smsje is het beste denk ik om het achter je te laten want veel kan je er niet aan doen…

Ik denk je hem met rust moet laten, totdat hij weer contact met je zoekt.

hmm ik denk dat je hem indd even met rust moet laten, en op den duur wel weer contact kan zoeken met hem.
maar weet je zeker dat je niks voor hem voelt? aangezien je je er best druk om maakt hihi

Geef hem tijd :slightly_smiling_face: hij is gekwetst. Ik begrijp dat je te bang was om dit te zeggen maar eigenlijk heb je hem wel aan 't lijntje gehouden. Maar dat doen we allemaal wel eens.

Jij hebt niets verkeerd gedaan, ik vind het juist knap dat je eerlijk hebt gezegd wat je vindt! Dat hij hier niet mee om kan gaan is zijn schuld en daar kun jij helaas niks aan doen.

Hij is idd erg gekwetst misschien kun je hem een smsje sturen ?