ik heb heel vaak zin , is dit goed?

ik heb bijna altijd zin in seks… maar nadat ik seks heb gehad heb k altijd pijn en dat vind k niet leuk. Ik vind het lekkerder om zonder condoom te doen maar ik weet dat ik het toch moet gebruiken , maar soms durf ik niet tegen die jongen te zeggen dat hy een condoom moet gebruiken. Wat moet ik nu :frowning_face:?

Condoom gebruiken anders baby.

pil?

Ja dat kan , maar ik durf het niet aan me moeder te vragen , dus k wil het stiekem kopen maar hoeveel kost het ongeveer? en waar moet ik het halen?

je moet daarvoor naar de huisarts en de standaardpil wordt 100% vergoed door de verzekering

De pil krijg je alleen op dokters advies, dacht ik zo.
Dan haal je hem op bij de apotheek met het recept.

Zeg anders tegen je moeder dat je als je ongesteld bent echt enorm last heb van krampen … en dat je daarom aan de pil wil ? :'D

Oke bedankt , en als je een dag vergeet moetje er toch 2 slikken?

Veilige seks en anders géén seks. Die jongen kan wel een soa hebben of je loopt straks met een baby rond. Hoe moeilijk kan het zijn?

Maar om even op je hoofdvraag in te gaan, het is niet goed of slecht als je vaak zin hebt in seks. Je moet er zelf gewoon goed mee omgaan.

bedankt :slightly_smiling_face:.

Nee, de pil krijg je niet alleen op doktersrecept. Die kan je gewoon halen, ook zonder het medeweten van je ouders. Als het goed is zit het in het basispakket.

Als antwoord op je vraag: nee, dat is niet raar. Je libido kan wel veranderen als je de pil gaat gebruiken.

En geen condoom gebruiken is sowieso niet verstandig, dan kun je namelijke soa’s krijgen. Daar beschermt de pil je niet tegen.

bedankt , en gewoon de morning-afterpil toch?

Omg nee, de anticonceptiepil natuurlijk.

OW x__x , bedankt x

Lijkt me dat je vragen nu wel beantwoord zijn.

zou gewoon even naar de huisarts gaan.