Hallo allemaal, ( ik probeer totaal geen medelijden te wekken maar ik moet dit even kwijt)
Ik heb 1.5 jaar gewerkt bij een bedrijf en de laatste drie maanden ben ik begonnen met stelen, vandaag hebben ze het ontdekt en ben ik ontslagen. Geheel terecht natuurlijk. Ik deed dit alles omdat ik jaloers was op spullen die anderen wel hadden en die ik niet had. ik heb de schade die ik heb gemaakt (2000 euro) meteen terug betaald. Bij het bedrijf zelf word het stil gehouden maar uiteindelijk komt toch alles uit. Ik ben zo ontzettend bang, dat ik het liefst van de aardbodem verdwijn. Natuurlijk ik ben ontzettend dom geweest. Ik raak niet alleen een super leuke baan kwijt maar ook heel veel lieve collega’s en ik vond het zo leuk daar. Het ergste van alles vind ik nog dat ik de baan ben kwijt geraakt. Ik kan gewoon niet geloven dat ik daar nu niet meer werk. Ik zou zo zo zo graag met een schone lei willen beginnen. Ik ben zo ontzettend boos op mezelf. Daar komt nog bij dat ik mezelf niet meer durf te vertonen op straat. Iedereen weet het straks en dat is mijn eigen schuld maar hoe moet ik hier in vredesnaam op reageren. Ook hebben we met de collega’s een groepswhatsapp waar voornamelijk in gepraat word over ruilen etc. Is het raar als ik hier zomaar uit verdwijn? Ik wil totaal geen medelijden wekken want dit is mijn eigen domme schuld maar hoe kan ik het het beste aanpakken?