ik heb gehoort dat mijn vriend is vreemdgegaan wat nu??

okee dit wordt best een lang verhaal komt ie:

ik woon nu ongeveer 6 jaar in een nieuw huis. toen we er net woonde werdt mijn zusje vrienden met een meisje uit de straat. ik vond haar eerst niet aardig maar later werden wij ook hele goede vrienden.
zijhad ook een broer waar ik ook hele dikke vrieden mee werdt en na een tijdje vroeg hij voor het eerst ‘verkering’ aan me ik was toen best klein en ik vond dat wel leuk.
na 2 jaar maakte ik het uit want hij had me geslagen om stoer te doen tegenover zijn neven ( niemand wist dat wij iets hadden )

nu 2 jaar geleden gingen ze verhuizen. naar leiden 2 dorpen verder. ik zag die broer nooit meer maar ik belde nog wel het mn vriendin.
na een paar maanden ging ik daar logeren en dat mnog een paar keer. nu 2 maanden terug ging ik ook weer logeren daar. en ik was nog steeds een beetje verliefd op haar broer…
die keer vroeg hij verkering aan me en ik zij na lang nadenken toch ja.

ik spreek hem bijna nooit omdat we een geheime relatie hebben omdat we allebij van een andere godsdienst zijn en onze ouder dat niet goed vinden.
ik kwam gister op hyves en zijn zusje was online ( zij wist ook niks van onze relatie ) zij zegt zo moet je eens kijken op mn broer zn hyves!!
dus ik ga kijken schijnt dus dat hij een andere vriendin heeft :@
ik praten met haar stiekem op msn ( s’nachts )
zij vertellen ja hij heeft ook met een ander meisje gezoend en ze gingen ook bijna met elkaar naar bed en zo dus ik schrik me dood want ik had zo iets van ik dacht dat hij en ik iets hadden ik haar bellen en vertellen dat haar broer en ik iets hebben/hadden. zij schrikt zick ook kapot.

nu is dus mijn probleem dat ik niet weet wat ik moet doen want dit is pa mij eerste echte relatie en ik weet niet wat ik moet doen !! HELP!!

XXX een radeloos meisje

Dumpen? vergeten?

omg wat een eikel, ik vind het echt rot voor je maar ik zou het uitmaken.
hij ziet het blijkbaar niet als een relatie, het is hard om te horen maar hij is het niet waard hij verdient jou niet dus ik zou het uitmaken als ik jou was.
maar het is jou keus succesxx

ik heb iets herkenbaars meegemaakt, met een turkse(zoo’n spijt) jongen… Je moet het echt uitmaken… Hij is je niet waard meid!

sterkte meid, wat je ook gaat doen. ik vind het heel rot voor je.

In elk stadje… :astonished:

ik zou het tenminste wel ff tegen hem zeggen
en dan dumpen die handel.

dumpen die hap.

Ja inderdaad (’:

Nou zoals ik jouw verhaal lees, dumpen!
Je verdient echt iets beter!

Maar uiterraad jouw keuze :pensive:

dumpen, wat een zak

Met hem erover praten,
Hem ermee confronteren,
en dan dumpen.

ik heb dat van jou gedaan rainbowdrops! wel over hyves want we zien elkaar bijna nooit in het echt dit is wat ie a.o. zei:

ja is goed joh en ik weet ik heb met dat ****** wijf gezoend maar daar heb ik zelf spijt van oke :S

nou en toen werd ik pa echt boos want ik had het alleen maar gehoort en ik wist het niet eens zeker en toen heb ik het uitgemaakt :grinning:

en nu loopt ie telkens sorry te zeggen en ik zeg niks !!

dank jullie allemaal
XXXX

Goed gedaan meid! :slightly_smiling_face:

Goed gedaan!
Wat een eikel laat het hem bekijken joh!
x