Ik heb geen vertrouwen meer in m'n stem :(

Bleh, ik voel me gewoon zo kut he.

Dit weekend is de einduitvoering van mijn musicalgroep, en we hebben er het hele jaar naartoe gewerkt. Maar ik moet zo’n hoog rotstuk zingen, ik kom er wel bij maar het klinkt gewoon ontzettend lelijk. Het is echt gewoon lelijk. En aargghhh ik begin de laatste dagen als ik oefen gewoon bijna te janken als ik het aan het zingen ben.

Ik weet echt niet wat ik moet doen om weer wat zelfvertrouwen terug te krijgen, en straks niet compleet voor lul te staan.

denk dat , dat als het echt zo rot klink hadden ze je echt niet uitgekozen voor dat stukje :slightly_smiling_face:

Dat weet ik nog zo net niet… Ik ben de enige logische (ivm mijn rol enzo) die dat stuk kan zingen, dus het was de makkelijkste keuze. Alleen er zijn genoeg andere mensen die ook dingen moeten zingen, wat gewoon (sorry, ik vind ze heel lief en ze doen echt hun best, maar het is nou eenmaal zo) retevals is. En ik ben bang dat dat bij mij ook zo is.

Ze zeggen dat je je eigen stem anders hoort dan anderen het horen, dus misschien klinkt het mooier dan jij denkt?

vraag aan iemand die er verstand van heeft hoe het klinkt. want de meeste zeggen toch wel dat het goed klinkt, al is het alleen maar om je een beetje tevreden te stellen…