Ik heb geen toegang tot mijn tumblrpagina

Kan iemand mij helpen, ik heb net een uur geleden mijn tumblr aangepast maar uit het niks veranderde alles weer terug zoals het was. Maar nu kan ik ook niet meer op mijn persoonlijke pagina want elke keer als ik dat aan klik staat er toegang geweigerd. Weet iemand hoe dit komt. Mijn browser afsluiten helpt ook niet!

ik denk zelf dat het ligt aan het feit dat ik mijn url heb veranderd want als ik die intyp doet die het wel.

Wat is je tumblr? Kijken of ik hem wel kan zien

Als ik mijn tumblr site intyp krijg ik die wel gewoon te zien maar als ik dan bijvoorbeeld op aanpassen druk dan geeft die aan dat ik niet bevoegd ben.

En je kan wel op je dash gewoon alles doen?

Nee ik kan de foto’s van andere wel zien maar iets rebloggen lukt ook niet en als ik via dashbord op mijn tumblr wil lukt dat ook niet. Eigenlijk alles wat mij door moet sturen lukt helemaal niet en staat er steeds dat ik geen toegang heb.
Sinds dat ik die veranderingen heb aangebracht en die weer terug zijn veranderd doet die helemaal niks meer. Maar ik snap niet hoe ik geen toegang heb

Zou een virus kunnen zijn, ik had gehoord van een virus dat daarvoor zorgde. Even je virusscanner eroverheen en als hij niks vindt zou ik het ook niet weten.

Oke bedankt dan ga ik dat even proberen

ik heb de virusscan geprobeerd maar dat heeft niks geholpen. Ik ben er wel achtergekomen als ik bij de foutmeldingen de url verander dat ik dan wel gewoon toegang krijg. Dus mijn vraag is nu kan het er aanliggen dat ik mijn tumblr url heb veranderd en weet iemand hoe lang dat duurt???