Ik heb geen idee

Ja nou ik heb dus een jongen ontmoet een laar weken geleden, via insta eerst met hem gepraat en uiteindelijk ook zijn nummer gevraagd en hij heeft hem ook gegeven. Nou 2 weken appen dacht ik, ik vraag of hij iets wil doen, daar zei hij ook ja op. Die zaterdag dat we zouden afspreken appt hij om te zeggen dat hij niet kan omdat zijn oma in het ziekenhuis kwam te liggen. Hij zei ook sorry en toen vroeg ik ook of hij een andere dag iets wil doen, daar zei hij ook ja op. Maar toen ik vroeg wanneer hij kon zei hij alleen maar oke. Dus ik weet niet of ik hem nog een keer moet vragen of hij nog wat wil doen en of hij wel intersesse heeft

Ik zou iets zeggen van: wanneer zou jij kunnen?

Het kan ook zijn dat z’n hoofd er even niet naar staat, omdat hij bijvoorbeeld heel slecht gaat. Misschien moet je eerst eens vragen hoe het met zijn oma gaat. Als het gesprek dan eenmaal op gang is komt dat onderwerp wss ook wel :wink:

Ik zou inderdaad ook eerst vragen hoe het met zijn oma gaat. Ik snap dan ook wel als zijn oma in het ziekenhuis ligt dat hij nu even niet aan afspreken denkt.

Het kan natuurlijk ook zijn dat het iemand is die zich voordoet als iemand anders, maar dat hoop ik niet voor je. Wees altijd voorzichtig met mensen die je niet kent is mijn tip.
Vraag in ieder geval of hij nog een keer wil afspreken.