Ik heb geen billen

Ik heb geen billen en ik vind dat echt verschrikkelijk. M’n kont is echt bijna plat. Ook heel veel jongens zeggen het tegen me. Ook op allemaal forums wordt gezegd dat allemaal jongens echt geen meisje willen zonder kont. Wat moet ik doen? Ik weet dat er allemaal oefeningen zijn voor je kont, maar dan train je ook gelijk je bovenbenen. Mijn bovenbenen zijn al best wel slank en prima en ik ben bang dat ik opeens van die supergespierde benen krijg als ik m’n kont train. En zal het uiteindelijk wel uitmaken? Wordt mijn kont niet alleen maar platter van het trainen?

Kan je kont trouwens ook nog spontaan wat dikker worden? Ik ben nu 14… Ik heb ook nog maar cup a, en heel soms een kleine b… Ik heb wel een mooie buik en taille en jongens vinden dat ik mooie bruine benen heb… Maar ik zit dus echt met m’n kont. Om mijn borsten maak ik me niet zo’n zorgen. Waarschijnlijk groeien ze nog wel, en anders vind ik kleine stevige borsten altijd mooier dan hele grote hangborsten.

Kortom: kan mijn kont nog spontaan groeien aangezien ik pas 14 ben? En helpen oefeningen wel met het dikker maken van m’n kont?

Squats.

Wat maakt het uit wat jongens ervan vinden… als jij maar tevreden bent met jezelf, lijkt me stukken belangrijker.

Overigens, je kan squats doen om een gespierdere kont te krijgen. Kun je in een workouttopic vast meer informatie over vinden.

ja je moet squats doen, het helpt echt!

zij doet het met zo’n ding maar kan ook prima zonder

Wil je een dikkere kont voor jezelf of voor jongens?

Toen ik 14 was had ik 2 van die kuilen op de plaats waar billen zouden moeten zitten, ben nu 20 en de laatste 2 jaar heb ik eindelijk een beetje billen gekregen, nog steeds niet heel veel maar iig niet meer van die kuilen.
Denk dat het bij jou ook nog wel komt, je bent pas 14, waarschijnlijk gaat je lichaam nog wel meer ronde vormen krijgen.

Squats! Die dingen werken echt fantastisch, in het begin is het wel zwaar maar je ziet ook snel resultaat!

Toen ik 14 was, had ik totaal GEEN reet. Nu ben ik 18, en ik ben zeer tevreden met mijn achterwerk. Dus heb geduld, want grote kans dat het gewoon nog komen gaat. =]

Oh, en niet alle jongens zijn hetzelfde. De ene vinden borsten mooier, de ene de kont. De ene allebei en de ene maakt het niet eens uit. En ik zou echt squats doen, je ziet binnen 1 maand wel resultaat hoor, moet je maar eens op google plaatjes opzoeken. En niet zo onzeker, mijn vriendin heeft juist een dikke kont en ze vind het juist irritant omdat jongens eraan zitten. En geloof me, veel meisjes vinden het leuk om aandacht te krijgen van jongens, vooral als het om de kont gaat, maar volgens haar is dat dus heel irritant.

before & after squats

Ik zou een dikkere kont zelf ook mooier vinden. Dan zit veel kleding mooier. Ik denk dat ik m’n kont idd moet trainen maar zoals al eerder gezegd: worden m’n benen dan niet ook gespierd? Of valt dat wel mee?

Valt wel mee, en ik vind gespierde benen mooier dan van die stokjes, sorry. Ik wil niet dat dit te hard aan komt ofzo.

Tuurlijk zijn gespierde benen mooier dan stokjes! Maar worden ze dan niet te gespierd?

nee als je het goed doet gaat vooral je kont veranderen
typ op youtube squats women en je vindt 1000 filmpjes erover!
maar loop niet te hard van stapel! ik begon gister en deed het gelijk een uur en ik ga nu dood van de spierpijn!

Nee tuurlijk niet, alsof je van 1 x squaten gelijk bodybuilder benen hebt

Nee, ik weet zelf ook wel dat je niet meteen gespierde benen hebt. Maar je hebt ook niet meteen een dikkere kont. En aangezien ik van plan ben het serieus aan te pakken deze zomer vroeg ik me dat gewoon af.

je kan de 30 days squat challenge doen! en dan elke maand opnieuw

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/help-te-kleine-billen-88479.0.html

http://forum.girlscene.nl/forum/food-sport/heeft-iemand-tips-voor-vollere-billen-en-benen-274165.0.html

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/kont-trainen-267907.0.html

http://forum.girlscene.nl/forum/food-sport/voor-een-vollere-kont-238068.0.html

Nou als daar niet DE tip tussen zit weet ik het ook niet meer… Voortaan even Google gebruiken (of de zoekmachine) je typt gewoon in Girlscene billen oefeningen en tadaaa :slightly_smiling_face:

nieuwste topics:
ik heb geen billen
grote kont

^meisjes hebben altijd wel onzekerheden, wat jij net wil is waar een ander van baalt.