Hoi!
De titel zegt het eigenlijk al. Sinds kort ben ik met een jongen aan het appen. Ik kom hem regelmatig tegen op feesten en andere gelegenheden. Het is een hele leuke jongen en het lijkt er nu op dat hij ook interesse in mij heeft. Het probleem is dat ik ongeveer anderhalf jaar geleden met zijn tweelingbroer heb gedatet!
Met zijn tweelingbroer heb ik een paar keer afgesproken en ook gezoend. Tijdens deze afspraakjes merkte ik dat hij (de tweelingbroer dus) op serieuzere termen wilde komen. Hij wilde het exclusief maken. Ik kwam toentertijd net uit een relatie en zat niet te wachten op een nieuwe. Daarom heb ik hem gezegd dat ik er niet zoveel voor voelde. Dit liep uiteindelijk af met een sisser. Nu anderhalf jaar later kom ik ook de tweelingbroer nog vaak tegen. Met hem heb ik heel normaal contact en ik weet ook dat hij met andere meisjes bezig is. Waar ik alleen maar blij om ben. Deze tweelingbroer is een enorme flirt en ik merkte toen ik hem laatst tegen kwam dat hij nog wel veel aandacht zocht. Maar dat kan ook komen omdat hij kneiterbezopen was toen. Al met al is onze relatie puur vriendschappelijk. Ik zie hem als een kennis.
Nu ben ik dus met de jongen aan het appen. Ik weet dat hij en zijn tweelingbroer niet zo’n hechte relatie hebben. Maar ik vraag me af of het hecht genoeg is om aan elkaar te vertellen met wie ze aan het appen zijn of mee af hebben gesproken. Dus telkens wanneer de tweelingbroer in het gesprek voorkomt die ik voer met de jongen (of vice versa) voel ik me een beetje ongemakkelijk omdat ik niet weet wat ze van elkaar weten! Daarnaast wordt de hele situatie nog iets complexer gemaakt door dat de ex van de jongen nu met mijn ex een relatie heeft. Dit maakt het allemaal iets gevoeliger. Het kan voor buitenstaanders als een soort rare gestoorde wraak- of jaloezieactie worden gezien. Maar dat is totaal niet aan de orde! Althans niet voor mij!
Ik voel me ontzettend stom dat ik hier een heel topic over aanmaak, maar ik kon nergens een toepasselijk topic vinden voor deze situatie. De situatie met de jongen is nog heel pril en stelt eigenlijk helemaal niks voor. Wel vind ik het een leuke jongen en houdt dit me een beetje tegen om verder te gaan hiermee. Maar alsnog was ik benieuwd naar jullie mening, voor het geval het toch wat serieuzer wordt.
Laat je lekker gaan zou ik zeggen: ik ben benieuwd naar jullie mening!