ik heb flirttips nodig, oid wat ervoor zorgt dat een hele leuke jongen mij ziet

Hoi
er zit een hele leuke jongen in mijn klas, ik ben bijna achttien en ik weet niet hoe ik moet flirten. Bovendien ben ik dik en lelijk, dus of hij mij uberhaupt ziet staan? weet iemand wat ik kan doen??
Liefs

‘Bovendien ben ik dik en lelijk’ Zet dat als eerste maar uit je hoofd. Beetje zelfverzekerdheid is handig. Je bent vast niet dik en lelijk!

Maar ik zou gewoon een beetje oogcontact zoeken en dan op een gegeven moment gewoon een gesprek met hem aan gaan :slightly_smiling_face:

Amen sistah! Ik wilde ook zeggen dat je eerst moet houden van jezelf voor je jezelf waardevol genoeg vind om aan iemand anders te geven.
En dan gewoon op hem af stappen en leren kennen wie hij is!

Stoppen met denken dat je dik en lelijk bent, in jezelf gaan geloven en dan komt 't allemaal vanzelf.

hm ja dat zelfvertrouwen is wel logisch. maar tis toch raar als ik zomaar op hem af stap?

Verzin een reden om het te doen. Vraag bijvoorbeeld of hij weet welk huiswerk er gemaakt moet worden of welke les je hierna hebt. Daarna kun je verder met hem in gesprek raken maar je hebt in ieder geval een begin

^ :bowing_man:

up

“Bovendien ben ik dik en lelijk”. NEE. STOP. FOUT.

Je bent niet dik en lelijk, je denkt het alleen maar. Je straalt uit dat je dat denkt en daardoor zien mensen dat je niet zoveel zelfvertrouwen hebt. Dat is superjammer, want waarschijnlijk ben je een superleuke meid alleen zie je het zelf niet! Dus daar moet je echt eerst in gaan geloven zodat dat zelfvertrouwen er een beetje uitkomt want dat mag je zeker hebben. :slightly_smiling_face: Bovendien vinden jongens zelfvertrouwen ook super aantrekkelijk, dus dat is al meteen een bonus!

Probeer verder gewoon een excuus te bedenken om hem aan te spreken, maak af en toe eens oogcontact en probeer een gesprek met hem te voeren. De rest komt vanzelf! Flirten moet je ook een beetje leren (: