Ik heb eventjes hulp nodig. Het gaat over 2 jongens.

Heey.
Ik ben nogal in de war. Echt heel erg in de war.
Er zijn 2 jongens en we zitten met nog meer jongeren in een soort groep waar je begeleiding krijgt als je problemen thuis hebt en zo.
Ik heb zelf nogal veel mee gemaakt, vandaar dat ik daar zit.

Maar ik maak me heel erg zorgen om die twee jongens. Ik weet niet waarom, want ze zijn echt veel zelfverzekerder dan ik en ze redden het heus wel. Maar het is gewoon iets.

Ik heb heel erg respect voor ze allebei omdat ze op bepaalde gebieden veel meer durven dan ik en gewoon het moeilijk hebben. Maar ik denk echt continu aan ze.

Ik vind L helemaal geweldig want hij is echt cool. Hij is heel mysterieus en ik kan het zo goed met hem vinden. En R is gewoon onwijs grappig. Ik kijk heel erg tegen ze op allebei. Ik kan ook onwijs lol met ze hebben.

Maar ik heb dus zo’n gevoel. Ik weet niet goed hoe ik het kan omschrijven omdat ik zelf niet eens weet wat het is. Ik weet niet of ik misschien gevoelens voor hun heb. Dat ik daarom zo in de war ben misschien. En daarom altijd zo bezorgt.

Maar de regel is daar, dat je geen relatie met de jongeren uit de groep mag hebben. Omdat iedereen het al moeilijk heeft en als je dan ook nog eens zorgen over elkaar gaat maken, dat is niet de bedoeling. Maar dat doe ik dus zowieso al.

Ik weet niet, ik wil gewoon de hele tijd bij ze zijn. En als ze er een dagje niet zijn dan voel ik me heel erg rot. Het liefst wil ik ze allebei knuffelen maar dat doe ik nooit.

Want volgens mij voelen ze totaal niet hetzelfde voor mij. Ik ben gewoon doodsbang omdat te vragen. Maar wel heel erg nieuwsgierig. Maar op het moment dat zij dus zeggen dat ze mij gewoon maar als een soort van ‘maatje’ beschouwen, dan ga ik me super rot voelen.

Voor mijn gevoel heb ik echt een goede band met ze, zonder dat ik weet of zij hetzelfde denken.

Dit klinkt misschien heel verwarrend of onbegrijpelijk om te lezen. Het is een gevoel. Heel diep van binnen. Gewoon de manier als R of L me aankijkt met hun ogen vol met verhalen en problemen die ze allemaal hebben mee gemaakt. Als ze me dan aankijken dan raakt dat me heel erg vanbinnen.

Heel gek,. Zoals ik al zei, ik ben heel erg in de war.
Ik moest dit even kwijt. Weet iemand misschien wat het is ofzo?

x

Meis eerst wil ik effe zeggen; SUPPER VEEL STEKTE!

Ik denk dat je het beste eventjes kunt praten met de begleid(st)er van de groep.
Misschien heeft hij een oplossing of heeft hij dit al eerder meegemaakt.
Ik zou het anders ook niet weten,.

Succes

dankje!
Maar ik weet niet, ik durf dat niet. Ik heb het wel overwogen, maar het is soort van beschamend en raar om te vertellen. Misschien moet ik het toch maar wel vertellen?

Hmmm ik heb echt geen idee.
ik zou in ieder geval met iemand er over praten

ja, maar daarom plaatste ik het hier, ik dacht misschien heeft iemand een idee of hetzelfde op een bepaalde manier ooit meegemaakt.
Maar volgens mij is het best een lastige situatie.
Ik hoop toch dat meer mensen nog een reactie plaatsen.
x

best lastig, ik zou ook echt niet weten wat het is, mischien voel je
inderdaad wat voor hun… of mischien heb je het heel erg met ze te
doen en mag je ze gewoon heel graag (als vriend) ik denk wel dat
je zowieso met iemand moet praten (die je kent, dus niet girlscene)
want het is heel vervelend als je zo in de war bent, ik kan 't weten.

bedankt voor je reactie.
up.

Vaak komt het voor dat sympathie te verwarren is met verliefdheid of het feit dat ze je in vertrouwen nemen geeft een goed gevoel of je bent echt verliefd. Ik heb geen id maar neem geen overhaaste beslissingen!
Sterkte

het is allemaal zo rot. laat maar zitten er is geen oplossing.

Je hebt wel vaak iets ofniet?
Niet lullig bedoeld hoor.

Ik zou er dan met een begeleider van die groep praten.

ja, dat zeggen wel meer mensen. Sorry, maar ik kan er ook niks aan doen dat mijn leven zo naar klote is. Ik probeer echt onwijs me best te doen om het vol te houden. En niemand begrijpt dat of zo. Moet je maar eens een dagje met me leven ruilen. Dan zie je hoe kut het is. Sorry ik reageer nogal extreem. Maar jullie kennen me toch niet,. dus nou en… Ik dacht ik schrijf gewoon alles van me af, maar het helpt geen flikker. Kutzooi.