ik heb even jullie advies nodig!

Hoi :slightly_smiling_face:

Ik heb hier laast ook al iets geplaatst over die jongen. maar ik heb een beetje een probleempje, mijn vriendin kwam hier laatst logeren en we hadden zin om helemaal los te gaan dus hadden we een beetje te veel gedronken. Toen zagen we die jongen in de stad [ waar ik met carnaval mee heb gezoend] en hij deed net alsof hij me niet meer kende [dat deed hij blijkbaar uit de grap] maar ik zat er een heel drama van te maken omdat ik eigenlijk niet wist wat ik deed enzo omdat ik wat op had. maar nou is het blijkbaar via via bij die jongen gekomen dat ik om hem aan het huilen was enzo. En toen krabbelde hij mij de volgende dag, ik ken je heus nog wel hoor. maar nu kom ik dus duidelijk over als een domme mongool bij hem.
hoe kan ik het de volgende keer nou het beste aanspreken want ik wil niet wanhopig over komen dat hij weet dat ik mijn dronkenbui om hem heb gehuild.
wat moet ik nou tegen hem zeggen als ik hem weer zie. gewoon hoi of iets anders?

Thankyou!
xx

:pensive:

Hoi idd :stuck_out_tongue:
Sorry van [dag] , had een beetje te veel op :wink:

oeps haha verkeerd

ja idd maar ik denk dat hij wat wel door had! maar dan denkt hij nog steeds wel dat ik een enorme mongool ben ofzo haha

nog meer adviezen?

Eeh ja, laten zien dat je dat niet doet? :’) Gewoon rustig en gezellig doen.

Ik zou gewoon een gesprek met hem beginnen. Niet perse om daar over te praten ofzo, maar gewoon normaal met hem praten. En dan laten zien dat je eigenlijk gewoon heel normaal bent ;P.

Of gewoon wat je nu hier zegt x)
Dat hij nu vast denkt dat je een domme mongool bent, maar dat dat alleen maar kwam door de drank.