ik heb even dringend jullie hulp nodig, jongen vraagt iets.

heee!
ik heb even dringend advies nodig haha. dit jaar kwam ik in een nieuwe klas en daar ging ik al snel om met een jongen, A. je kunt 'm eigenlijk mijn beste vriend noemen uit de klas en we praten ook veel met elkaar. op school vond ik toen een andere jongen leuk, B. later kwam ik erachter dat dit neven van elkaar waren, dat wist ik dus eerst nog niet. ze zijn vrienden maar qua meisjes ‘concurrenten’ van elkaar. A vind/vond mij leuk, maar ik vond zijn neef, B dus, leuk. ik heb een tijdje met B gezeten en vandaag op school heb ik weer even met hem gepraat en een knuffel gegeven enzo, en we praten ook veel op msn/whatsapp.
maar A vond of vind mij dus ook leuk en wilt met mij (klinkt een beetje arrogant haha maar weet niet hoe ik het anders moet zeggen), maar ik niet met hem. hij zei net tegen mij op whatsapp: ‘‘Als B aan je vraagt of je mij een kusje hebt gegeven moet je ja zeggen’’ dus toen zei ik: ‘‘Huh?’’ Hij zei: ‘‘Ja hij gaat op me bb kijken dus wacht ff’’ en daarna zei hij niks meer. nu zegt B tegen mij ‘‘heb jij A een kusje gegeven?’’ maar dat is helemaal niet zo maar A zei dat ik dat moest zeggen.
A is een goeie vriend en B vind ik leuk. als ik ja zeg ben ik B sowieso kwijt omdat het nu best goed gaat tussen ons. maar als ik nee zeg ben ik A waarschijnlijk kwijt. dus wat moet ik nu zeggen?
ik heb gezegd dat ik even weg ben dus laat reageer maar dat duurt natuurlijk niet een uur… sooo help me haha! =(

heeel veel liefs.

ik zou dit zeggen:

haha nee ik moest wel van “a” zeggen dat het wel zo was.

ofzoiets

Ik vind dat de jongens een beetje kinderachtig doen, dus hou je erbuiten en zeg gewoon eerlijk nee! Zeg dan gewoon tegen A dat je er net van houdt om te liegen,dat moet hij wel snappen, dus komt het wel weer goed :wink:

Kinderachtig gedoe. Ik zou zeggen dat je hier niets mee te maken wil hebben en dat ze hun meisjesproblemen zelf maar oplossen.

of je zegt misschien dan is het voor beide niet goed of fout :slightly_smiling_face:

Ik zou zeggen dat het niet zo is
Ik denk niet dat je A dan kwijt raakt, maar als je zegt dat het wel zo is kun je B misschien wel kwijt raken denk ik

wat een kinderachtig gedoe. zeg het gewoon eerlijk. je zult niemand kwijtraken om een kusje.

come on! je vind b leuk, dus je twijfelt of je tegen hem gaat liegen over het feit dat je met zijn neef hebt gekust?

retorische vraag,.

heel kinderachtig gedoe, zou voor mij gelijk een afknapper zijn op beide jongens. iel.

Jezus, dringend hulp nodig… Ik dacht dat dit iets belangrijks was :’)

hier kan een slotje op, bedankt voor jullie reacties.
heb idd nee gezegd.

Ok :slightly_smiling_face: