ik heb een vriendje maaar nu dit....

ik heb al een jaar een vriendje hij heet ff W.
ik heb het 3 x uitgemaakt en dan na een week was het weer aan. Ik moet wel zeggen dat ik niet meer zo verliefd ben als in het begin maar ik heb wel hele leuke herrinneringen met hem enzo en hij is echt heeel lief voor mij hij doet alles voor me.

Maar.

tijdens dat het uit was (voor een week of 2)
had ik een andere hele bijzonder soort jongen ontmoet. Hij heet M.
tegen heb kon ik echt al mijn rare fantasieen kwijt we hadden echt zo’n urenlange gesprekken en dan bijv. alleen maar over zulke onnozele dingen zoals pokemon of een ps spel zoals zelda ofso. of praten we uren gewoon over hoe het zou zijn als we naar een eiland gingen ofso waar we alleen in zee zwemmen heel de dag enzo.
En toen we op schoolreis gingen (ik zit in de 4e) naar duitsland dat we op de heenweg met de bus helemaal hyper aan t doen waren en iedereen werd gek. en de terugweg sliepen we allebij.

maar toen ging t weer aan met W. want ik miste hem op een of andere manier half ofso of jah die herinneringen, en W is zo leif voor mij en hij komt naar me toe enzo maar nu toch, ik praat alleen maar doeloze saaie gesprekken met W en ik weenie, t logeren enzo hoeft van mij niet zo. maar gesprekken met M zijn zo gezellig en hij is zo lief.

Wat moet ik doen :frowning_face::frowning_face::frowning_face:

want mijn heb net lootjes getrokken met de family van W en dan gaan we suprise doen enzo dus k kan nu gwn nie maken of te zegge ndat ik ff een break wil of t uitmaken enzo maar ik weet t gwn nie hoor :frowning_face: want suprise is bij hun pas 24 december. :S

help :blush:

Je moet echt voor jezelf uitzoeken of je gevoelens bij W of bij M liggen.
Nu je de feestdagen in gaat met Sinterklaas bij W kan je aan de hand daarvan bij jezelf nagaan of je daadwerkelijk nog plezier beleeft met zijn bijzijn.

Je moet echter je verdriet niet in M zoeken.
Ik denk dat W daarvoor nog teveel voor je betekend.

Je zegt zelf al dat je niet meer zo verliefd bent, dan is het oneerlijk om het niet uit te maken toch?

Niet wachten daarop. Je houdt die jongen nu aan het lijntje, want je vindt hem eigenlijk helemaal niet meer leuk. Uitmaken dus.

Je moet hem niet aan het lijntje houden…

Wij kunnen niet voor jou beslissen
kies voor diegene bij wie je je het lekkerst voelt

het kan misschien ook wel komen doordat hij nu echt jou vriendje is.
dat heb ik ook wel een heel klein beetje, toen ik nog niet met hem had was het heel anders heel veel nutteloze gesprekken en dat soort dingen. niet die vastigheid en op een of andere manier word dat toch anders als het eenmaal je vriendje is. ik mis dat ook wel een beetje. maar ik denk dat als je het nu uitmaakt en je neemt met die andere jongen je dat zelfde weer een beetje gaat krijgen. omdat hij nu zeg maar nog spannend is en je nog veel te bespreken hebt enzo

ik ging vorig jaar ook sinterklaas met mijn ex doen, 2 weken van te voren ofzo ging het uit, maar ik heb nog wel sinterklaas met hun gevierd, gewoon als vrienden en ze wilden me er graag bij hebben.
ik zeg niet dat je het nu uit moet maken ;p maar ik wil zeggen dat als je tegen je gevoelens in met een jongen samen bent, dat je er een punt achter moet zetten

Je moet er zelf achterkomen waar je, je fijner voelt. Je moet ook onthouden dat ‘‘M’’ nu weer spannend is, omdat hij nieuw is. En omdat je hem nog niet zo heel goed kent, is dat natuurlijk leuker en nieuwer. Maar is dat echt de moeite waart om je vriendje te laten vallen? Iemand die altijd voor je klaar staat, en alles voor je over heeft.
Kijk, natuurlijk is het gras altijd groener aan de overkant. Maar geloof me, ook dat gras aan de overkant gaat vervelen…

@uggslove
dat is waar, maar toen in die week dat ik veel met M omging had hij zovel voor me over. hij kwam helemaal vanuit een ander dorp naar mij toegefietst om een halfuurtje met me spelletje te spelen. en hij was ook eens naar mij toe gekomen helemaa lvanuit daar alleen maar omdat hij frikandellebroodjes had gekocht en die samen met mij ging opeten enzo. en hij heeft 3 uur met me gebeld omdat ik een kutmoment had enzo.

Ja meid, dan moet je keuzes gaan maken. Denken aan wie je meer hebt, denken aan wie je leuker vind. Alleen jij kan dat gevoel bepalen, wij zijn er alleen maar om je goed na te laten denken voordat je een verkeerde keuze maakt.
Maar onthou alsjeblieft altijd, een nieuw persoon is altijd leuker in het begin, juist omdat je hem nog beter moet leren kennen…

Uitmaken

Uitmaken. De manier waarop je over je vriend praat, klopt niet. Je houdt precies niet eens van hem.