ik heb al een jaar een vriendje hij heet ff W.
ik heb het 3 x uitgemaakt en dan na een week was het weer aan. Ik moet wel zeggen dat ik niet meer zo verliefd ben als in het begin maar ik heb wel hele leuke herrinneringen met hem enzo en hij is echt heeel lief voor mij hij doet alles voor me.
Maar.
tijdens dat het uit was (voor een week of 2)
had ik een andere hele bijzonder soort jongen ontmoet. Hij heet M.
tegen heb kon ik echt al mijn rare fantasieen kwijt we hadden echt zo’n urenlange gesprekken en dan bijv. alleen maar over zulke onnozele dingen zoals pokemon of een ps spel zoals zelda ofso. of praten we uren gewoon over hoe het zou zijn als we naar een eiland gingen ofso waar we alleen in zee zwemmen heel de dag enzo.
En toen we op schoolreis gingen (ik zit in de 4e) naar duitsland dat we op de heenweg met de bus helemaal hyper aan t doen waren en iedereen werd gek. en de terugweg sliepen we allebij.
maar toen ging t weer aan met W. want ik miste hem op een of andere manier half ofso of jah die herinneringen, en W is zo leif voor mij en hij komt naar me toe enzo maar nu toch, ik praat alleen maar doeloze saaie gesprekken met W en ik weenie, t logeren enzo hoeft van mij niet zo. maar gesprekken met M zijn zo gezellig en hij is zo lief.
Wat moet ik doen
want mijn heb net lootjes getrokken met de family van W en dan gaan we suprise doen enzo dus k kan nu gwn nie maken of te zegge ndat ik ff een break wil of t uitmaken enzo maar ik weet t gwn nie hoor want suprise is bij hun pas 24 december. :S
help