Ik heb een vraag over de 1e x seks

Ik heb een vraag. Ik heb 2 dagen geleden voor de 1e x seks gehad. Ik maak me een beetje zorgen om 2 dingen

• ik slik de pil al een jaar. Ben hem 1x een paar dagen vergeten ( 2 weken geleden ongeveer). Ik heb het gedaan zonder condoom. Hij is niet echt klaar gekomen in mij maar het kwam wel op mij. Ben ik nu wel veilig? En moet ik nu nog een morning after pil nemen?

• nu 2 dagen later heb ik steeds het gevoel dat ik moet plassen maar er komt niks uit. Is dit normaal? Plassen doet wel zeer.

Het kan zijn dat plassen pijn doet dit kan meerdere oorzaken hebben.
Of jullie waren te snel (dan ben je van binnen nog te droog glijmiddel helpt dan)
Of zijn geslachtsdeel is te groot (als je vaker doet gaat de pijn weg)

Een soa zou ook kunnen.

Kan je niet met iemand hier over praten

Voortaan een condoom gebruiken tenzij je de ander vertrouwt en hij eerst heeft laten testen. Je wil geen soa oplopen. Denk zelf even na of testen niet sowieso verstandig is, uit je verhaal is niet op te maken of het zomaar iemand was of vaste relatie

Het kan ook een blaasontsteking zijn (gebeurt soms na eerste keer of als je niet plast na seks of er gevoelig voor bent). Urine inleveren bij huisarts als klachten niet weggaan.