Ik heb een scheef hoofd?

Als ik voor de spiegel sta met iemand , ziet die gene mij altijd anders ofzo ? Ik hoorde het laatst van mijn zusje en van een vriendin , dat mijn hoofd er anders uitzag in de spiegel. Nou heb ik een manier gevonden waardoor ik ook kan zien hoe mensen mij zien door een spiegel , en inderdaad , mijn hoofd is scheef. Mijn ogen staan niet recht naast elkaar en het lijkt of mijn kaak een heel stuk is opgeschoven. Nou heb ik hier geen last van in het echte leven , maar dus wel als ik met iemand in de spiegel kijk. Ook heb ik het op foto’s. Ik heb geen idee hoe het komt en ik zou graag willen weten of iemand anders hier ook last van heeft.

oke opzich snap ik je niet helemaal

Niemand heeft een symmetrisch hoofd?

Symmetrisch bedoel je toch? Want dat heb ik ook hoor.

Ja dat bedoel ik haha.

Pfew… Ik maakte me al zorgen om mijn hoofd :cold_sweat:

:flushed:

Dat is toch logisch. Het is maar net hoe je gewend bent om naar iemand te kijken.

Jij ziet jezelf in de spiegel en dus in spiegelbeeld. Iemand anders ziet jouw gewoon normaal, maar zodra diegene naast je staat en in de spiegel kijkt ziet hij/zij jou ook in spiegelbeeld en dus andersom. Anders dan normaal. Op foto’s zie jij jezelf zoals je echt bent, maar dat beeld ben je niet gewend en dus zien je hersenen dit als ‘raar’ of hoe je het ook wil noemen.

Niemand heeft een symmetrisch hoofd, maar het valt dus pas echt op als je de ander andersom ziet.

Ik kon me hier vroeger ook druk om maken, maar het slaat nergens op.

En dus bij deze, ik heb ook een scheef hoofd.