ik heb een relatie mr ik vind een ander ook leuk

hey allemaal,
ik heb al een relatie met een jongen al denk ik rond de 9 maanden en ik hou ontzettend veel van hem maar ik vind een andere jongen ( mijn beste vriend ) ook leuk en ik weet niet wat ik moet doen maar die jongen ( mijn beste vriend) vind mijn vriendin leuk en ik weet het echt jiet meer wie wil me aub advies geven want ik wordt er gek van

Voor wie van de twee heb je gevoelens? Want als je voor twee jongens gevoelens hebt, zou ik persoonlijk afstand nemen van de relatie en uit gaat zoeken wat je wil.

Al is dit natuurlijk wel een lastige situatie…

ik heb voor ze beide gevoelens en ik weet inderdaad niet wat ik moet ik denk inderdaad dat ik misschien een beetje afstand moet gaan nemen van beide om na te denken tnx voor je tip

Jouw beste vriend voor wie jij gevoelens hebt, heeft geen gevoelens voor jou maar voor een vriendin van jou. De kans dat dat wat wordt tussen jullie is dus niet zo groot.
Als de verliefdheid voor jouw beste vriend aan blijft houden, zou ik het met je vriend met wie je nu een relatie hebt wel bespreken. Je hoeft het niet meteen uit te maken, maar ik denk wel dat het belangrijk is dat hij het ook weet. Misschien kan hij je erbij helpen om te kijken hoe je nu verder moet.

Eens met hierboven^ Houd hem echter niet aan het lijntje, wees eerlijk naar hem en jezelf toe.