ik heb een probleem

hoi allemaal, ik heb een probleempje.

ik en een klasgenoot, ik noem haar L, hebben afgespoken dat we normaal tegen elkaar zouden doen, samen met nog 2 andere meiden uit de klas.
nu komt het probleem:
ik liep samen met mijn moeder en zusje door de stad, we hadden net ijs gehaald. ik kom L tegen, die was samen met haar vrienden uit het internaat waar ze woont. dus ik roep haar, maar ze reageert niet terwijl haar vrienden mij wel hoorden, omkeken, en mij aankeken alsof ik een besmettelijke ziekte had. ik roep haar nog een keer, maar deze keer begon ze zelfs sneller te lopen. dus ik loop gewoon door. kom ik langs haar gelopen, kijkt ze overdreven geïntereseerd in een etalageruit. terwijl we hadden afgesproken normaal tegen elkaar te doen.

toen ik haar bij beeldende vorming had gevraagd waarom ze zo raar deed die dag, begon ze heel vals te doen. ze zei van: “jah, ik ga niet voorschut lopen door jou!” ze zei ook dat haar vrienden van het internaat zeiden: “wie is die voor schut persoon?” toen zei zij “o een klasgenoot van mij” “ja, dan snappen wij wel waarom je haar negeerde.” zeiden zij weer. toen heb ik gezegt dat ik dat respectloos van haar vond, en zei zij weer: “tss, jij gaat niet voor mij bepalen tegen wie ik hoi zeg” ik zeg: “dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat ik het wel zo op prijs stel dat jij gewoon hoi terug zegt” toen werd ze boos en begon ze over me te roddelen enz. ik ben een beetje gothic btw

mijn moeder zegt: nou dat ondankbare kind krijgt geen lift meer van mij!
want mijn moeder heeft L een keer bij haar huis afgezet.

mijn vraag is: stel ik me aan? of is zij gewoon super asociaal?

xxxx

Wat een trut, dat meisje! Waarom zou jij nog hoi zeggen, of aardig doen tegen haar? Ze verdient dat overduidelijk niet want dit is echt heel erg asociaal.

Dumpen die hap

Het ligt niet aan jou hoor,
zij doet idd asociaal.
x

zei is geen vrindin van mij, maar we hadden wel afgesproken normaal tegen elkaar te doen. ik heb gepraat met een vertrouwenspersoon (die tevens mijn beeldede vorminglerares is, en het gesprek deels ovgevangen heeft) ik wilde L doodzwijgen maar dat vind de juf geen goed idee, omdat ik me dan zou verlagen tot haar niveau. maar ik wil dat ze voelt hoe het voelt om zomaar genegeerd te worden

Zij is asociaal bezig.

Wat een rot kind
Zou er gewoon niet teveel aandacht aan schenken… en niet teveel mee bezig zijn.

omg. ik snap hoe je je voeld, heb ik ook meegemaakt. mensen zijn soms totaal anders als ze met vrienden zijn. ik ken bijvoorbeeld een meisje, en als we samen alleen zijn is het een heel leuk meisje, maar wanneer ze met haar vriendinnen is doet ze net alsof ik een stuk vuilnis bent etc.

de klas zegt dat ik me aanstel, en dat ik normaal moet doen. en daar baal ik zo van, terwijl zij degene is die gemeen en oneerlijk doet

ligt niet aan jou maar aan haar aso gedrag, lekker laten gaan …

ik zou haar gewoon voortaan negeren. Gewoon lekker niks meer tegen haar zeggen :wink:

zij doet dus asociaal!

Zij is stom bezig hoor jij niet!

Ze zal ook wel niet voor niets in een internaat zitten.

Gewoon verder gaan met jou leven
zij is jou aandacht niet waard

Jij overdrijven? Dat mens doet gewoon aso, jij reageert heel normaal.

wat een aanstellerij allemaal. gewoon geen aandacht meer geven

ik ga haar maar doodzwijgen, weet zij ook hoe het voelt