Ik heb een probleem

ik ben verliefd op een jongen, echt heel erg.
Maar ik denk steeds; waarom zou hij me leuk vinden? Doe toch geen moeite.
Ik bedoel, ik ben misschien niet heel lelijk, maar er zijn op mijn school zoveel knappere meisjes! Hij is ook met veel (knappe) meisjes bevriend, en dan denk ik; hij kan hún krijgen, dus ik maak sws geen kans.

Ik ben, zoals je leest, best onzeker. Ofja, ik vind mezelf echt niet heel lelijk, maar er zijn gewoon zoveel mooiere meisjes. Ik denk gewoon altijd; waarom zou hij mij willen, als hij ook haar, of haar kan krijgen?

Kan iemand me helpen?

Dat heb ik ook (;.
Ben ik bijvoorbeeld met vriendinnen. En dan zit die met mij te flirten, denk ik van; Waarom wil je mij, 't is leuk. Maar hun zijn knapper… Maar ik ben wel blij dat hij mij leuk vind enzo, en hij zegt ook dat die me knap vind, ook in het echt… Dus ja, lijkt me niet dat die zou liegen :stuck_out_tongue:

Wat zou het er toe doen, hoe mooi de andere meisjes zijn?
Het gaat ook om het gevoel dat je met elkaar hebt, de band. Of jullie elkaar liggen, goed op kunnen schieten. Innerlijk zegt zoveel meer.

haha dat heb ik ook, maar dan zelfs nog nu hij mijn vriend is. Daar moet je gewoon niet over na gaan denken, er zijn vast ook zat meisjes die hem niet aantrekkelijk vinden hoor :slightly_smiling_face: Smaken verschillen!

Maar ik weet niet of hij me leuk vindt :frowning_face:
tenminste, we hebben niks of zo.

Mooie woorden. :’]

Flirt met hem, kijk hoe hij daarop reageert :slightly_smiling_face: Dan kan je wel verder zien :wink:

Gewoon een beetje flirten, dan merk je het vanzelf. Als je niets doet … dan zou je nooit :grimacing:

als zijn al de andere meisjes miss Nederland ofzo, het gaat om de klik en je uitstraling

Het gaat toch ook om je innerlijk!

Dat heb ik ook, zelfs nu ik al 17 maanden een vriend heb denk ik dat nog.

Same here
maar hij kan niet echt die knappe meisjes krijgen, maar ze praten wel altijd terug tegen hem ;@

Bedankt voor de reacties :grinning:

Meis, het gaat erom, hoe jij bent, en jij bent misschien (al lijkt me dat stug want ieder is uniek op zijn eigen manier) minder mooi, maar jij hebt misschien veel meer humor, of met jou kan je veel beter praten, het gaat om jou en niet om hen,

dankje, je hebt best wel gelijk