Ik heb een probleem

Hoi meiden, ik zit met iets en ik heb hier echt hulp bij nodig.

Het zit zo. Ik was in februari 2015 stapelgek geworden op een geweldige jongen. Maar, die heeft mij afgewezen in mei.

Nou weet ik dat ik verder moet en dat een blauwtje oplopen bij het leven hoort maar…wat ik ook doe, waar ik ook heen ga, die jongen gaat niet uit mijn hoofd. Ik vind hem nog steeds super leuk en ik denk elke dag nog aan hem en zie hem regelmatig op straat wat het erger maakt. Dus mijn concentratie gaat als het ware naar de klote terwijl ik die concentratie echt nodig heb op school…

Ik weet niet hoe ik verder moet. Hobby’s, met vriendinnen afspreken helpt niet echt. Ik wil hem vergeten, uit mijn hoofd zetten voorgoed, maar ik weet niet hoe… iemand tips/ervaringen?

Je zou hem een berichtje kunnen sturen om te kijken of hij nu eventueel geïnteresseerd is. En anders veeeel chocolade eten en een beroemde crush zoeken :wink: (dit werkte bij mij in ieder geval hihi.)

Ik heb dit ook meegemaakt. Ik heb nog een half jaar lang met hem in mijn hoofd gelopen, terwijl hij mij al lang al was vergeten. Ik heb hem toen uiteindelijk nog een berichtje gestuurd, maar ik merkte dat hij me nog steeds niet zag zitten. Op dat moment accepteerde ik het gewoon en werd dat gevoel vanzelf minder. Verder is het misschien een beetje cliché maar: uit het oog is uit het hart. Hoe minder je die jongen ziet, hoe minder je aan hem zult denken, ook al is het natuurlijk moeilijk iemand te ontlopen. Verder moet je onthouden dat verliefdheid uiteindelijk overgaat en dat je zeker niet de enige bent!