Ik heb een oppepper nodig!

De laatste tijd ben ik nogal lui… Het is al vakantie voor mij en ik draag alleen nog maar slobberkleding en hang de hele dag voor mijn laptop op de bank of op bed. Dit wordt saaaai! Ik ga niet graag in mijn eentje naar buiten ofzo, dus wil ik iets anders doen.
Nu wil ik wel afspreken met een jongen die ik heb leren kennen via internet, dus dat is alweer iets uitdagends! Ik heb trouwens wel werk, maar daar kan ik maar 2-3 dagen in de week terecht, en aangezien een week 7 dagen heeft…
Heeft iemand nog tips ofzo?

Ik herken het wel een beetje :wink: Met je joggingbroek voor de laptop op tv… Je kunt met vriendinnen afspreken, als het lekkerder weer is naar het strand gaan, shoppen met vriendinnen in de stad en terrasje doen; vrijwilligerswerk gaan doen (:

Ken ik ook wel. ik ga meestal iets crea’s doen.

îets afspreken met vrienden,
keertje de stad in ofzo
of gaan sporten, hardlopen bijvoorbeeld.

[i]maak s’avonds een soort lijstje met wat je wil doen,
als je dan gaat slapen, wordt je ook echt wakker voor “iets”,
en kan je denk ik makkelijker je bed uit,
en je douchen/aankleden/opmaken.

het hoeft niet een hele to-do lijst te zijn,
ook kleine dingen als;
-nagels lakken
-kamer opruimen
-even winkelen
-rondje lopen
-sporten

succes![/i]

Nou doe een dag leekeer maskertjes en zow een soort van beautydag nageltjes lakken.
Afspreken met vriendinnen een terasje pakken, of zwemmen.
Met vriendinnen, je moeder, je zus of alleen de stad ingaan.
Naar de bios met je vriendinnen.
Een feestje geven :stuck_out_tongue:

dankje voor de reacties! ik ga denk ik afspreken met vriendinnen en zowiezo met die jongen, nou, dat zijn alweer 2 dagen gevuld, van de… 150-180 ongeveer? (":
achja ik kijk wel.
oja, en een beautidag!

Geef jezelf een fijne beautydagje! Ga douchen, doe een maskertjes op, verzorg je gezicht, etc.
Even Googlen voor tips.

Neem nog een baantje erbij, of ga vrijwilligerswerk doen! Ben je veel tijd mee kwijt (:

dat is inderdaad een goed idee!
er is namelijk een hondenkennel bij mij in de buurt waar ze vrijwillegers vragen, ga ik me gewoon aanmelden!

Ik ken het… maar ik werk niet :’) & heb nu al vakantie…

Had ik eerst ook en toen ben ik gaan longboarden. Als je dan even buiten bent geweest voe je je al zoveel beter.