ik heb een hekel aan zijn ouders

zijn ouders zijn echt te irritant. ze doen er alles aan om
het zo moeilijk mogelijk te maken voor ons.
soms moet ie al om 9 uur thuis zijn ofzo. wat een onzin zeg!
ik heb echt een hekel aan die ouders.
en als ik daar ben, doen ze vet lullig tegen mij.

what to do?!

Ik zou gewoon proberen aardig te blijven,
dan kunnen ze denk ik op het laatst niet meer stom doen.
en anders er met je vriendje over praten. ?

Ik snap wel een beetje hoe je je voelt. Maar je kunt er echt niks aan doen. Ja je kunt ze vragen waarom ze zo doen maar dat zal ook wel niet helpen. Misschien hebben ze het er moeilijk mee dat hun zoon nu niet meer alleen van hun is en ze hem nu moeten delen. De tijd zal het leren maar je bent eigk machteloos in deze situatie. x

Waarom doen ze zo dan?
Zijn ze verder ook streng voor hem of alleen als het om jou gaat?

Aardig blijven en niet zeuren. Je kunt er niks aan doen.

Ik ken je gevoel wel. En je kan er inderdaad niet veel aan doen. Hoogstens ze niet verder uitlokken verdere irritante regels in te voeren

idd, accepteren en gewoon doen alsof er niks aan de hand is. Als jij er tegenover je vriendje moeilijk over gaat doen, kan dat wrijving geven en eventueel ruzie/breakup. Dus niets van aantrekken en vriendelijk zijn! dan gaan zij je misschien ook op den duur accepteren, omdat ze zien dat ze ‘er toch niets tegen kunnen doen’.

Idd alles wat hierboven staat…
Je kunt wel aan je vriendje vragen of hij weet waarom zijn ouders zo streng zijn. ALs je het gewoon neutraal vraagt, zonder te laten merken dat je hun niet mag of dat je het belachelijk vindt, kom je er mss achter waarom ze zo doen. Dan begrijp je het mss meer en heb je minder frustraties…

Sowieso niet je vriendje aanvallen op zijn ouders en al helemaal niet de ouders aanvallen…

ik ken het, mag de ouders van mijn vriendje ook niet
maar hij luistert nu niet meer naar zijn ouders, omdat hij 18 is en dan voelt hij zich volwassen haha
en tegen mij doen ze maar raar, wordt gewoon genegeert daar maar trek je er niks van aan
ga niet dwars doen en gewoon aan die regels houden anders worden ze nog irritanter

ik ken het probleem
heb er zelf ook last van,
kheb niet echt tips voor je sorry…

heb hetzelfde, als ik bij me vriend kom slapen zn ouders meestal op de bank en zo niet dan zeg ik meestal alleen hoi, en dan reageert die pa amper, die ma ging 1 keer tegen me praten, en naja dan gaan we maar naar boven, want voel me gewooon heel ongemakkelijk bij die ouders, vooral die vader is niet zo leuk:S maja me vriend wel dusja (A)

Ai heb zelf dat probleem niet, maar wel gehad.
Ik had 2 jaar terug een vriendje (nu ex), en z’n moeder ging wel, maar zijn vader was tiran eerste klas. In het begin wel aardig, maar naarmate echt niet meer. Ik mocht op een geven moment niet meer langskomen omdat zijn vader dat ‘niet aankon’. Ik heb toen met m’n vriend (ex) over gepraat en die zei van ‘Joh trek je er niks van aan’ en ik bleef gewoon aardig doen, en beleeft.

Dus mijn tip is, aardig blijven en er niks van aantrekken, en er met je vriend over praten.
Ik weet ook niet hoe jou hier bij kan helpen, maar het is wel een lastige situatie.

Dat had ik ook gehad.
ze keken me de heletijd raar aan.
en ik voelde me niet zo fijn.
maar ik deed gewoon beleefd en vrolijk.
maar hij wist dat ik zijn ouders niet zo aardig vond dus we waren niet zo vaak bij hem.

Bekijk het is van de ouders kant
zei moeten hun zoon loslaten, …

je moet gewoon zo aardig mogelijk blijven doen
op een gegeven moment gaan ze zich dan misschien wel schuldig voelen dat ze zo lullig tegen je doen
en zo veel mogelijk ontlopen

praten met je vriend.
of uitmaken…
zal ik doen dan.

Hmm das wel echt n kut situatie jaa … mischien kun je er met je vriend over praten ! Dat hij met zn ouders praat ? want mischien doen zn ouders tegen iedereen we zo naja ik zou gewoon aardig blijven en hem vaak na mij laten komen. Ik ben gelukkig gezegend met schatten van schoon ouders !