Ik heb een heel groot probleem, dus help me aub!!

Hallo allemaal,

Ik heb de laatste tijd een girlscene-account waar ik veel opzit. Ik reageer altijd op topics waarin mensen een probleem hebben en geef ze dan advies, maar deze keer zit ik met een groot probleem. Ik heb een anoniem account aangemaakt, omdat ik het te beschamend vond om het op mijn eigen account te doen aangezien veel van jullie me misschien wel kennen.

Dit is het probleem:

Twee weken terug was ik hevig ongesteld. Maandverband hielp niet meer zo goed, dus kocht ik voor de eerste keer tampons. Ik was er best wel enthousiast over, omdat mijn vriendinnen ze ook gebruikten en er altijd positief over waren. Ik heb niet zoveel ervaring met de gaatjes beneden. Dus ik weet niet zo goed welke welke is. Nu heb ik hem per ongeluk in mijn anus gestopt. Ik probeerde hem er nog uit te halen met een pincet, maar toen duwde ik hem per ongeluk alleen maar verder in en een stukje van de pincet brak af en bleef ook in mijn anus zitten.
Ik durf niet naar de huisarts, want dat vind ik heel erg beschamend.

Hebben jullie advies?

Please, help me. Ik ben bevriend met velen van jullie op mijn andere account, dus lach me aub niet uit.

Alvast bedankt.
Doeii.

Ik weet niet of ik dit echt moet geloven.

Waarom heb ik het gevoel dat dit troll is?
Pincetten die breken, dan moet je wel heel raar hebben gedaan.

Heb je geen biologie op school?
Waarschijnlijk heb je het allang weer uit gekakt. :’)

Hoi troll.

Ik ben bevriend met velen van jullie op mijn andere account, dus lach me aub niet uit.

Is dit een dreigement? Een zwak argument? Een uiting van je trollheid? :’)

Ik ben geen troll. Ik heb echt een tampon ver in mijn anus zitten met een stukje ijzer erbij.
Sorry, maar kunnen jullie niet beter advies geven in plaats van mij uitmaken voor troll? Gewoon maar een optie. Niet beledigend bedoeld.

Hebben die dingen geen touwtjes meer dan?

En misschien moet je ook even naar laxeermiddelen vragen.

Beste is gewoon naar de huisarts gaan, hoe beschamend het ook is. Maar een arts kan je met dit probleem zeker verder helpen.

Advies?

Sorry hoor maar als jij niet eens weet waar je uit schijt. Moet ik je dan nog serieus nemen? Als jij een tampon in je reet stopt, weet ik niet waar je mee bezig bent.

Leer eerst je eigen lichaam kennen. Raar ook dat je pas na 2 weken een bericht plaatst. Alles bij elkaar ; ik geloof er geen donder van.

Succes ermee

:upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: JOEPIE HIJ IS ERUIT :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face:

HAHAHAHAHAHAHA. Wat een toeval na 2 weken, en 15 minuten na je topic, en binnen 7 minuten tussen 2 reacties. Snel trouwens! Had je wel genoeg tijd om even je handjes te wassen? Of stond je tampon al om de hoek te kijken waar je bleef? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Nou meid, gefeliciteerd.

De trollen van tegenwoordig zijn echt belachelijk …

Nee, ik heb mijn handen niet gewassen. Er zit helaas nu wel wat poep op mijn toetsenbord, maar ach hij is er uit! En ik heb hem er trouwens uitgetrokken toen jullie dit allemaal even moesten verwerken. Maar bedankt voor de opbouwende kritiek!

Too troll to be true

… Oke. Poep op je toetsenbord, ach, yolo.

:beer: Fissa komop mensen hij is eruit laten we erop drinken !1!!11!! :beer:

Heerlijk meid dat ie eruit is, om je vingers bij af te likken!

Shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhht, je zet jezelf alleen maar voor schut. Dus shhhhht

Ja, ik heb ze lekker afgelebberd net zoals Kim Kardashian Kanye West lekker aflebbert!