Ik heb een geheim achter gehouden voor mijn ex

Ladies, ik weet niet of het in dit topic hoort maar het heeft betrekking met mijn gedrag en daarvan weer de aanleiding dat mijn relatie uit is gegaan. Ik weet niet of ik het aan mijn ex moet vertellen help!

Dit is voor mij de eerste keer dat ik het vertel mijn familie en beste vriendin weten het niet, ik probeer het hier kort te houden.

In de periode van augustus begon mijn andere ex Tim (niet zijn echte naam) mij lastig te vallen, met hem heb ik twee jaar geleden een moeilijke relatie gehad die 11 maanden duurde. Er was sprake van ruzie en fysiek geweld. Na een aangifte heeft hij alleen een waarschuwing gekregen (er was niet genoeg bewijs) en werd deze zaak dus geseponeerd. Daarna ben ik bezig geweest met mijn mentale herstel, ik was alles zat en stopte ook met mijn opleiding. Ik heb daarna ruim een half jaar thuis gezeten en halverwege die zes maanden zag ik regelmatig een psychologe waar ik veel aan heb gehad.
Toen heb, en ben ik onder druk, opnieuw begonnen om werk te zoeken en het ging gelukkig steeds beter.

Rond April/Mei 2016 leerde ik Nick (niet zijn echte naam) kennen. Eind Mei begonnen wij een relatie en alles ging nog steeds goed met mij. Ik had allang geen contact meer gehad met Tim en ook op social media was hij geblokkeerd. In augustus begon ik veel en vaak oproepen te krijgen van een privé nummer, de eerste twee keer nam ik op en de andere 46? keren niet meer. Dit was verdeeld over anderhalve maand tijd meerdere keren op een dag. Tot aan ongeveer September ging het allemaal prima, op gegeven moment stopte de oproepen van dat privé nummer ook.
Ik had met Nick een break van anderhalve maand in precies die periode en dacht dat hij dat wel was geweest. Maar nadat wij weer een relatie kregen bleek dat 100% niet zo te zijn.
Nick en ik kwamen weer samen in Oktober en ik kan mezelf echt voor m’n kop slaan nu dat ik het toen niet verteld heb aan hem.
Nadat de oproepen stopte begin september kreeg ik sms’jes, die verzonden waren vanaf een gratis sms service. De ene keer stond er een nummer bij en de andere keer niet. Dit waren sms’jes waarin onder andere stond ‘Dom k…r wijf’ ‘Waag het om nog eens naar de politie te gaan’ maar ook ‘Je ziet er geil uit schatje’.
In paniek heb ik toen de politie ingelicht, maar tevergeefs kreeg ik na twee maanden al het bericht terug dat ook deze zaak te weinig bewijs had en werd geseponeerd. Ondertussen hield het niet op en hoefde ik niet alleen voor mij te vrezen maar ook voor Nick. Wij hadden onze relatie status op Facebook gezet, wist ik veel dat er iemand in mijn lijst mij in de gaten zou houden. Ik en Nick hadden steeds vaker ruzie, ik verbood hem steeds meer dingen en daarmee duwde ik hem steeds meer weg. Ik heb nadat ik een sms’je ontving over die relatie status mijn hele vriendenlijst uitgesorteerd en een aantal die ik niet vertrouwde verwijderd. Ik kon overduidelijk niet meer helder nadenken want iedereen had mijn status kunnen zien omdat deze op openbaar stond. Toen werd ik gebeld, alles zou ophouden als ik wat pillen, ghb, en geld zou geven. Zij wisten dat Nick toendertijd dealde en dat dus had. En ik vreesde gewoon dat die persoon of personen iets van hem hadden gekocht aangezien ik sms’jes kreeg waarin gezegd werd dat hij gespot was. Ik heb toen tijdens datzelfde telefoon gesprek stug volgehouden niks van ghb te hebben. En de deal werd gemaakt dat ik alle pillen die Nick had zou geven en daarbij nog 200 euro. Toen heb ik op een dag dat ik was blijven slapen bij Nick zijn pillen en al zijn briefgeld meegenomen toen hij al weg was. Ik heb het daarna zoals afgesproken in een tas in een prullenbak gedaan. En het enigste wat ik toen moest doen was afwachten tot ik weer een sms kreeg. En ik hoorde niks meer, het was compleet stil geen smsjes geen belletjes voor zo’n twee weken. Nick miste nog niks, hij was ondertussen gestopt met dealen omdat ik het eiste.
En twee weken verder begon de ellende weer, nooit meer iets gehoord over de pillen en het briefgeld. ‘Je bent kansloos, de politie zal jou en je vriendje oppakken als ze horen wat jullie doen’ ‘Jullie zijn niet veilig’. Dit zijn sms’jes die ik nog uitgeprint heb. Maar ik durfde niet meer. Op gegeven moment heb ik Nick zijn huissleutel gevraagd met excuus dat ik dan niet tot 12 uur savonds hoefde te wachten als hij klaar was met werken…

Ik heb het zo kort mogelijk geprobeerd te houden. Het houd nog steeds niet op, maar wel is het voor mijn gevoel geminderd. Nick weet nog steeds nergens vanaf en hij en ik zijn recent uit elkaar gegaan mede doordat ik hem dingen verboden had, snel geprikkeld was, veelteveel ruzie heb gemaakt. Ik zit in dubio want ik moet hem vertellen waar het geld en de pillen gebleven zijn… waar hij inmiddels achter is gekomen.
Maar dan moet ik dit ook vertellen want nog steeds krijg ik sms’jes dat ze hem wat gaan doen. Shit ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik weet het niet meer… moet ik dit aan Nick vertellen en hoe…

Ik zou het eerst eens met jouw ouders of een volwassene die je vertrouwd bespreken. Dit moet gewoon stoppen. En nogmaals naar de politie. Neem alles aan bewijs mee.

Kan je dit verhaal trouwens niet aan Nick laten lezen?

Dit.

Het is super naar om dit soort dingen te moeten vertellen maar je hoeft je er niet voor te schamen en je zult zien dan het enorm zal opluchten!
En misschien is het verstandig om een nieuw telefoonnummer te nemen.

Ik ben het hiermee eens succes meid