Ik heb een collega geliked op Tinder

…en hij heeft mij terug geliked. En nu zijn we een match :}
Dit is inmiddels alweer 4 weken geleden overigens. Hij is toentertijd een gesprek begonnen, maar die heeft niet lang standgehouden omdat ik zijn openingszin niet helemaal vatte. De eerste keer toen we allebei moesten werken op dezelfde dag, was het voor mijn idee super awkward. Ik negeerde hem eigenlijk compleet, ook al had ik het gevoel dat hij naar me staarde en een gesprek wilde aanknopen. Ik was veel te bang dat ik niet uit mijn woorden zou kunnen komen en zo rood als een biet zou worden. Ik vind hem eigenlijk al sinds het begin dat ik daar werk stiekem leuk, en dat is nu bijna een halfjaar. Pas sinds juni heb ik voor mezelf bekent dat ik gevoelens voor hem heb, daarvoor ontkende ik het altijd stellig haha :'D

Anyways, back to the point. Doordat we een match zijn op Tinder en omdat hij signalen (denk aan: staren en niet wegkijken als ik hem zie, de hele tijd tegen me praten in de pauzes en oprechte interesse tonen terwijl hij met andere collega’s vrijwel alleen over werk praat, etc.) afgeeft, twijfel ik dus ontzettend of hij mij ook leuk vindt. Want naast al die signalen kan hij op de werkvloer (we werken in de supermarkt) best onverschillig reageren als ik hem bijvoorbeeld begroet. Terwijl hij andere keren juist weer moeite doet om een gesprek op gang te brengen in de pauzes. Ik ben sowieso te onzeker om het hem face-to-face te vragen of überhaupt te vragen of hij iets zou willen gaan drinken of zo :flushed:
Maar ik word gek van die onduidelijkheid, ook omdat hij geen move lijkt te maken. En mijn gevoelens worden er helaas ook niet minder op. Ik heb hem geprobeerd te negeren, om hem uit mijn hoofd te zetten, maar dan wordt het juist alleen maar erger xd

Ik ben dus een beetje radeloos over wat ik nu moet doen, of hoe ik hem überhaupt subtiel kan laten merken dat ik hem leuk vind. Overigens kan ik naar mijn idee soms best onverschillig overkomen, maar dat is meer omdat ik hem niet mijn gevoelens wil laten zien en hem op afstand te houden.
Ik heb hem trouwens op Facebook, mocht dat helpen haha xD

Sorry, voor het lange verhaal :cold_sweat:

Ik denk dat de kans er best wel inzit dat hij je niet mee uitvraagt omdat hij bang is afgewezen te worden. Zo te lezen geeft hij jou meestal veel signalen, maar andersom niet.

Je vind hem leuk en hij heeft je geliked, onderneem actie! Sowieso vindt hij je leuk.

Jullie hebben elkaar geliket, ga ervoor!

Hoe duidelijk wil je het hebben? :upside_down_face: