Ik heb een broer en erger me dood aan hem, wat moet ik doen ?

Ik heb een broer en erger me dood aan hem, wat moet ik doen ?
  • Met hem erover praten
  • Hem slaan
  • Voor schut zetten waar al ze vrienden bij zijn
  • Dreigmails sturen onder een nepmail
  • Hem negeren

0 stemmers

Mijn broer is bijna 17 en hij is super irritant. Hij slaat me wel is hij scheld me altijd uit en dit gebeurt altijd als ik alleen thuis ben met hem of dat me ouders even weg zijn. Wat moet ik doen ? Dit is erger dan bij vriendinnen van me.

Je poll vind ik echt een beetje vaag maar goed.

Praat met je ouders en met hem.

Heb ik al gedaan maar hij blijft het doenn :rage:

Oke, die poll maakte me ontzettend aan het lachen. De meeste opties zou ik niet overwegen als ik jou was.

Zeg het tegen je ouders.

Nog een keer met hem en je ouders praten. Desnoods een groepsgesprek. Laat merken dat je ermee zit en dat je het écht niet leuk vindt.

Als er zulke dingen gebeuren, moet je niet verwachten dat het met één gesprekje over gaat.

Heb al 3 x met me ouders en me broer erbij gepraat maar hij doet het nog…

Dan zorg je dat er iemand bij jou is als je alleen thuis bent… en anders negeren en ontwijken of ga gewoon op ja kamer zitten.

Hoe oud ben jij?

Die opties… “Hem slaan” Dafuq?

Die poll ; hilarisch.

Ik zou hem dreigmails sturen onder een nepmail. Gegarandeerd succes!

Het lijkt me beter om hem te slaan. Daar los je alles mee op.

Alles behalve hem voorschut zetten bij zijn vrienden want dan zit hij altijd thuis en maak je het alleen maar erger voor jezelf. :beer:

Het is niet goed dat hij je slaat! Als hij door blijft gaan met wat hij doet, moet je serieuze hulp inschakelen. Je hebt van die speciale organisaties die hele goede hulp bieden.

Er was vandaag ook al een topic dat iets soortgelijks had als dit…
Ik hoop niet dat het dezelfde is aangezien dat topic een slotje heeft gekregen
Ik word een beetje achterdochtig nu.

Nee joh, dan kan je hem nog beter voor schut zetten bij zijn vrienden, dan houdt hij gelijk op. Met slaan kan je altijd klappen terug verwachten en dat moeten we niet hebben hè.

Haha bedankt voor de optie’s , maar heb het gehouden bij t uitpraten x

:face_with_raised_eyebrow: serieus? Vind ik ook best wel raar.