Hallo, en welkom op girlscene! 
eerst en vooral, wil je veranderen omdat je dat zelf wil, of omdat je wil dat anderen je gaan accepteren? Ik denk (ik kan ook fout zitten) dat je net in je pubertijd gekomen bent en dan ga je je automatisch wat onzeker voelen. Verander jezelf dus echt niet omdat anderen dat willen!
Maar als je dat wel wil:
Doe het stap voor stap, qua kleding kan je je ook wat vrouwelijker kleden zonder meteen in een roze jurkje naar school te gaan (bij wijze van spreken), begin eens met een blouse ofzo, of gewoon kleding die JIJ leuk vindt (kijk eens ter inspiratie op google afbeelding “outfits” ofzo.
Met make-up kan je gewoon eens nagellak dragen, en dan naargelang je leeftijd en of je veel/weinig last hebt van een slechte huid kan je (als je bv/ rode vlekken/acne hebt met concealer te werk gaan, als je echt geen probleemhuid hebt hoeft dat niet, hoe meer foundation je op je gezicht smeert hoe slechter je huid wordt! een likje mascara kan je ook eens proberen (vermijd het spinnenpootjes effect, google als je niet weet wat dat is,… nou ja, als je nog vragen hebt ofzo, note me dan! ( = een bericht sturen, moet je naar mijn profiel gaan en onder mijn foto kan je dan een bericht sturen! Voor het geval je niet weet hoe dat moet)
Ooh, en vergeet niet, je experimenteert beter nu zoveel mogelijk, om te zoeken wie je bent, dan dat je jaren ongelukkig/ongemakkelijk er bij loopt omdat je niet durft
.