Ik heb echt kut nieuws vandaag te horen gekregen ;s

##Oke, normaal scheld ik echt nooit, maar ik vind dit echt zo stom ehh.

Dit is het;
Ik zit dit jaar waarschijnlijk nog gewoon in de klas waarin ik nu zit.
Klinkt niet zo erg? Maar ja, dat is het dus wel.
Ik haat mijn klas zo, veel krijgen altijd 3-en en ze zijn zo druk, dat ik nooit wat leer in de lessen en dat ik alles thuis moet leren en daardoor krijg ik ook erg slechte cijfers!
Waarom ik wel dacht dat ik na het 2de trimester in een andere klas kwam is omdat echt meer dan de halve klas gaat zaken, dat is haast al bijna zeker.
En ze zeiden dus na het 2de trimester ze gaan zakken, maar dat is niet waar want alle vmbo t-havo klassen zitten vol.
En al mijn vriendinnen + Mijn crush<'3 zitten in die klas waar ik anders wel heen zou gaan.
En ik heb ook geen een vriendin in de klas waar ik nu in zit, nou, wel een, maar niet echt een vriendin.
Ze is gewoon wel aardig, maar zei gaat zeker ook zaken…
Bahh, dan nog maar een even wachten ;c

Ik mag ze niet omdat ze 3-en halen, ze zijn gewoon heel erg, ze zijn druk en schelden met kk en tering en alles

SORRY ik heb altijd al een probleem met Nederlands gehad…

Zoiets moet je aanvragen, niet afwachten…

Ik snap dat je baalt, maar hier is helaas niets aan te doen.
Probeer er het beste van te maken! Leg contacten in je klas, dan valt het vast allemaal wel mee.
En oh ja: voor betere cijfers moet je misschien ook even bijles Nederlands nemen :cold_sweat:

Veel sterkte en succes!

Sorry, mijn Nederlands is nooit zo goed geweest, maar ik heb wel vandaag gehoort dat ik een 7.3 voor het proefwerk heb!!! Sta ik weer is in de 6 eindelijk. Seriuus :grin:

Maak je niet zo druk, vraag extra bijles aan iemand zodat je het toch nog kan bijhouden, want over een paar jaar ben je toch van ze af :slightly_smiling_face:

Welk niveau doe je?

Ik doe havo/vwo :grin:

Nou meid, In elke klas zitten wel van dat soort ‘tiepjes’. Dus, of je accepteert het, of zoals al eerder genoemd is: ‘Je gaat praten met je mentor.’

Maarja, succes ermee! komt vast goed

Is het niet best logisch dat je in die klas blijft? Het is niet dat opeens halverwege het jaar je klas door midden gehaald wordt en de helft naar vmbo gaat en de andere helft gewoon naar een andere klas? Nee, zo gaat dat niet. Als het echt zo’n probleem voor je is is het handiger om naar je mentor tegaan

Vraag aan de school of je echt niet mag wisselen en of je anders met iemand
kan ruilen, die misschien hetzelfde probleem heeft?

Kan dit niet… dan is het volhouden… is niks aan te doen :frowning_face:

Beter dit, dan dat je gepest wordt toch? :wink:

Je kan toch wel wisselen van klas?

ik snap je, k’zit met precies hetzelfde. en dan ook nog pesterijen erbij. echt niet leuk. :frowning_face:

^ Je hebt ook wel een moeilijke naam!

Sorry, flauw…

ik leer chinees :wink:

:hammer:

Niceeee! Op school? Als vak gewoon of in je vrije tijd?

Jaja, i know. :’)

Even doorbijten, het jaar is echt waar zo voorbij en dan kun je extra genieten van je vakantie. En voor de vakantie even doorgeven dat je nooit meer in zo’n klas wilt :slightly_smiling_face:

vrije tijd :stuck_out_tongue: