Heeii meiden. Ik heb deze vraag ook al gesteld in het algemene topic, maar daar paste hij niet echt omdat ik al een soort van weet dat hij me leuk vindt…
Nou, hier komt het:
Ik zat al vanaf begin vorig schooljaar bij hem in de klas, ik kwam op die school terecht omdat ik ben verhuisd, en kende dus helemaal niemand. Ik zag hem staan op het schoolplein, en vanaf het eerste moment had ik al een soort zwak voor hem. Werd zenuwachtig rondom hem toen ik langs liep.
Toen ik naar binnen liep, en mijn klas had gevonden (wij hebben 1 lokaal, vanwege speciaal voortgezet onderwijs), zag ik dat hij in mijn klas zat. Ik was helemaal blij natuurlijk, en om het nog leuker te maken, werd ik naast een meisje gezet, en zaten we voor hem. We konden het samen heel goed vinden en ik besefte dat ik hem echt heel erg leuk vond.
Na ongeveer twee maanden mocht ik van mijn docent niet meer naast dat meisje (inmiddels mijn beste vriendin) zitten, en moest ik worden verplaatst. Heel veel anderen moesten ook worden verplaatst, en daarom besloot onze docent om iedereen maar te verplaatsen. Hier is uitgekomen dat ik naast ‘hem’ mocht gaan zitten.
We werden steeds closer, praatten over ‘echte’ dingen en waren ook een beetje speels. Hij kietelde me weleens en legde af en toe een hand op mijn been. Ook had hij een standaard dingetje met mij, dat als ik met mijn rug naar hem toestond en ik hoorde hem niet aankomen. Dan stormde hij op me af, en riep hij heel hard Boe terwijl hij me vastgreep.
Ongeveer twee maanden voor het einde van het schooljaar bedacht ik me dat hij na dit schooljaar van school af zou gaan. (MBO). En dat ik hem daarna niet zoveel, tot nauwelijks, meer zou zien. En besloot voor mezelf dat als er iets zou gebeuren, dat hij vanuit zijn kant zou komen, zodat ik zeker wist dat het hierna verder zou kunnen gaan (na de vakantie enzo). Dus nam ik afstand.
Het verminderde langzaam en ik moest ook weer ergens anders gaan zitten.
Op de dag voor de uitreiking (en bij ons, vanwege speciaal onderwijs, ook de dag voor ons laatste examen). Kreeg ik een whatsappje van mijn beste vriendin, en daarin vroeg ze of ze ‘hem’ mijn telefoonnummer mocht geven omdat hij daarom had gevraagd. Ik zei natuurlijk ja, en zo begon hij een gesprek met me.
Hij begon heel luchtig over het examen van de volgende dag, en daarna ging het ongeveer (te lang om te typen anders) zo:
Hij; We moeten praten
Ik: Waarover dan?
Hij: Ik heb al een tijdje gevoelens voor je
Ik: Owh, echt waar, of maak je een grapje?
hij: nee echt waar
- even stil -
Hij: wat heb je vandaag gedaan?
Ik: Gewerkt, jij?
Hij: pannekoeken gebakken,
En toen bedacht ik me dat ik je wel ging missen…
- Nog even zo door - en heb hem daarna verteld dat ik ook wel iets voor hem voelde -
De dag daarna ( de uitreiking dus) was bestwel awkward,… Hij durfde me amper aan te kijken, maar pakte wel een paar keer mn hand vast.
Maar mijn vraag is nu… Wat moet ik hier nu van denken en wat bedoelt hij hiermee? Ik heb hem sinds 1 Juli (de uitreiking) niet meer gezien of gesproken en zelfs voor mijn verjaardag van twee weken terug (hij weet wanneer) heeft hij me niet eens gefeliciteerd. Ik weet dat hij niet op vakantie is, want hij post nog regematig op facebook dat hij naar de stad is geweest.
Ik voel me hier de hele vakantie al redelijk kut over, en slaap ook heel slecht.