Ik heb echt geen idee hoe ik hiermee om moet gaan :l - Janoskians

Ik denk dat de meeste mensen de janoskians wel kennen, ze waren hier op tour 9 september, gisteren dus.

Ik en m’n nicht (ik noem dr even D) waren dus de hele vakantie sad omdat we geen kaartjes konden krijgen, dus gisteren kwam ik uit school en maakte ik mn huiswerk, toen ik klaar was ging ik op instagram en zag ik dat eenpaar vriendinnen van me de janoskians hadden ontmoet en selfies hadden geplaats, en op dat moment kreeg ik opeens een appje binnen van de zus van D, mn andere nicht: S. Dit stond erin:

–S: Hey Liv, ik wilde je even vertellen dat ik deze middag kaartjes heb bemachtogd op marktplaats voor de janoskians vandaag, dus ik en D zitten nu in de trein daarheen. Ik wilde je meenemen maar er moet iemand van 18 mee. (Ze had 2kaartjes)
–ik: neeeee, je liegt, meen je t?
–S: nee ik zweer
*stuurt me een foto van hun in de trein*
–ik: waarom heeft D niks gezegd?
–S: k heb dr opgehaald van school en we zijn meteen gegaan dus ze weet t net pas

Hierna ben ik gestopt met praten en begon ik te janken ofc.
Ik was best wel heel erg boos omdat niemand iets had gezegd, maar k zette het een beetje aan de kant. Dus toen ik vandaag uit school kwam vroeg ik aan mn ma of mn tante had gebeld,ze zei: ja. Dus ik vroeg of ze er iets over had gezegd, en mn ma zei vervolgens: Ja, D had op school kaartjes gevonden en belde vanuit school steeds naar S om te vragen of ze t wilde regelen.
Dusjah, S zei tegen me dat ze t net pas wist en dat was om 18:00 en dat klopt blijkbaar niet, en veel dingen kloppen niet aan hun verhaal. Maar ik heb echt totaal geen idee wat ik moet doen.
Help!

Sorry voor t lange verhaal :confused:

Ik vind dat je er juist niets mee moet doen. Waarom zou je daar een heel probleem van maken?
Ja, het is lullig dat jij niet mee kon, maar verder adviseer ik je het los te laten.
Ze zijn namelijk niet verplicht om jou ook op alles op de hoogte te houden.

Ja, kut voor je?

Shit happens, het is maar een band, die treden nog wel vaker op.

Ik begrijp wat je bedoelt, maarje moet weten ik en mn nichten zijn echt heel close, like echt heel close. En ik en mn nicht hadden ook echt plannen gemaakt over hoe we niet zouden gaan maar wel naar 5sos. Maar dat gaat nu dus niet meer door voor dr. En we doen echt alles samen ik zie dr eigenlijk als n soort zus.

ze hebben gisteravond gezegd dat ze amsterdam tof vinden dus ze komen vast wel terug! verder zou ik er niks mee doen, het is toch al gebeurd.

Ja dus? Veranderd niets aan het feit dat je er maar gewoon mee moet dealen. Als er maar 2 kaartjes waren dan is dat gewoon zo, ga jij lekker een andere keer.

Nogmaals, het is maar een concert, stel je niet zo aan.

ik snap wel dat t echt kut is hoor maar ja er valt niks meer aan te doen. je had nog kunnen kijken voor een ticket, vriendinnen en ik hadden nog 3 tickets gehaald om 19:45 voor €5 per stuk op ticketswap.nl

Ach, ik snap wel dat je ermee zit maar zoals al gezegt, je kunt er nu niets meer aan doen. Als je het echt niet kunt loslaten kun je altijd nog gewoon even met haar praten en vertellen dat je het vervelend vind hoe het is gegaan. Maar dan zou ik het er ook bij laten want ik denk dat ze er niet eens bij stil heeft gestaan dat ze jou heeft laten staan en het dus niet bewust heeft gedaan.

het … is … maar een band…
ze komen vast nog wel een andere keer hoor

Wauw, als dit al een probleem is waarvan je niet weet wat je ermee moet doen en zit te huilen, dan ga je het nog heel zwaar krijgen met echte problemen. Laat het los. Het is kut, maar je kunt er nu toch niets meer aan veranderen?

(het is geen band)

Hey meid
kan me voorstellen dat het balen is hoor.
Vooral als je er graag heen wou en dan ook nog met D.
denk dat het ergste hieraan is dat je je een beetje belogen voelt?
Omdat D het pas zou weten en dit niet het geval is.

Probeer het maar los te laten.
Je zou anders D gerust kunnen laten weten op een tactvolle manier hoe je dit hebt ervaren.

Succes meid
xx

Die reacties ‘het is maar een band…’ (ook al is het schijnbaar geen band haha) snap ik niet zo goed… Als mijn favoriete artiest naar Nederland zou komen en ik kon niet gaan om een of andere reden zou ik ook flink balen hoor.

Maar goed, ik denk dat je er verder niet zoveel aan kunt doen aangezien het al gebeurt is en ja, om nou boos te worden. Dan heb je ruzie met je nichten en dat lijkt me ook niet heel leuk.

Ik zou hen er wel een keer op aanspreken. Tuurlijk komt er nog wel een kans om ze een keer live te zien, maar ik zou ook heel hard balen als ik mn favoriete artiest niet zou kunnen zien. En dat zij er dan ook nog zo vaag over doen, mag je best om uitleg vragen.

maar ze traden op? wat doen ze dan? :’)

het is een youtube groep die pranks uithalen en ja bij t concert was et vooral veel gekloot. ze hebben wel wat nummers maar dt is niet echt heel serieus verder. gister was t vooral veel rare shit zoals elkaar taseren, in jurken let it go playbacken, dancebattles :’)

jezus :")

en daar betalen mensen dan geld voor

vandaag nog verdrietig zijn en morgen is het klaar

Wat een reden om je kut te voelen zeg, voor de rest van de dag dat het gebeurde kan ik het nog snappen maar eh ja let it go