Ik heb echt dringend een DAGBOEK nodig

Ik heb echt dringend een dagboek met slot nodig. Ik heb zoveel gevoelens die ik niet wil uiten en het propt zich allemaal op en ik word gek! Weet iemand een goede winkel/webshop waar je een niet al te duur dagboek kan kopen met slot?

Alvast bedankt

Google is uw vriend.

Vast wel in (een grote) V&D =)

In een intertoys of bart smit ofzo :stuck_out_tongue_winking_eye:
Maar die zijn wel kinderachtig

Action :wink:

hema?

in zo’n winkelje waar ze pennen en schriften verkopen enzo :d

750words.com :wink: Dat is pas veilig.

Een blog met wachtwoord?

mydairy.org is een goede

Je kan het best digitaal eentje aanmaken! Dan weet je ook zeker dat niemand hem te lezen krijgt.

Inderdaad, ik heb nu al een jaar een account op 750words en het is makkelijk en je kan snel dingen teruglezen. Bovendien is het super veilig, als je bijvoorbeeld eventjes wegloopt en vergeet om de site weg te klikken, gaat hij na 10 minuten niks doen over in een scherm waardoor je weer je wachtwoord in moet voeren.

Met zo’n dagboek moet je dan weer ergens een goed plekje vinden om het (of de sleutel) te verstoppen enzo. Zoveel gedoe :wink:

Ik zou het niet snel op internet zetten hoor…

Maak een word document aan, daar kun je een wachtwoord opzetten.

Op de website die ik noemde kan niemand het lezen. Het is geen tumblr-achtige site waar je het dan per ongeluk op openbaar kunt zetten ofzo.

Dit is best een handige site :slightly_smiling_face:

action, hema, boekenwinkel… zoiets?
je kunt ook digitaal aanmaken, zoals op sites die hierboven al genoemd zijn :slightly_smiling_face:
en, je kan altijd je hart luchten op girlscene als je ergens mee zit ! :relieved:

hoe kun je dat doen? ik ben namelijk al eeuwen op zoek naar een manier om documenten te beveiligen met een wachtwoord haha!

haha, toevallig ben ik vandaag ook opzoek gegaan naar hoe je bestanden kan beveiligen en eigenlijk is het niet zo moeilijk
word:

1. bestand
    2)voorbereiden
    3)document versleutelen
  2. kies je wachtwoord, bevestigen en je bent klaar!
    TADAAAAA!!!