ik heb dringend geld nodig.

dat vraag ik me ook af… het is een zakentelefoon. ga voor de samsungstar ofzo

met jou kan ik praten:P

Maar het is geen abbo, want elke maand moet je er een smsje heen sturen en dan halen zij er 12,50 van af… En die blox is voor al je diensten volgens mij…

Maar ik zou als ik jou was ook gewoon een goedkopere telefoon nemen… dan ben 12,50 voor die blox kwijt en je moet nog btg kopen ook… Moet je trouwens niet 13 zijn voor een krantenwijk?

-

ooit gehoord van sarcasme? ga toch gewoon voor een goedkopere alternatief

juist ja.

Dus dan ben je materialistisch bezig. Omdat het stoer is? Wil je ermee pronken?
Als je later ouder bent, zul je je prioriteiten ergens anders stellen als het om geld gaat…

ik heb een heeeel sterk vermoeden dat die opmerking sarcastisch was maar oké
geef gewoon wat minder geld uit en nu wil je misschien wel een blackberry maar wat als je over een jaar uitgekeken bent op een blackberry en weer een nieuwe wilt?
misschien moet je daar eerst over nadenken voordat je een nieuwe, dure(!) telefoon gaat kopen

Jezus mensen, hier gaat het topic helemaal niet over. Ze vraagt om manieren om gelde te verdienen, niet om afgezeken te worden omdat júllie het niet nodig vinden een Blackberry te kopen. Laat dat kind met rust en reageer alleen als je wel wat nuttigs te zeggen hebt. Anders kun je beter je mond houden.

als dat kind toch voor een blackberry wil sparen, wat is dan godsnaam het probleem?!

Ik ga even eten, en trouwen het ging hier over bijbaantjes?:zipper_mouth_face:

HEHE, eindelijk mensen die me snappen; fleursaysrawr & cair.
Bedankt dames/

mensen die hier wat neerzetten, vinden dat nuttig. en btw, iedereen kan hier zijn mening over hebben dus ik zie geen reden om mensen de mond te snoeren alleen als ze een mening willen geven.

bij ons mag je pas folders lopen als je 13 jaar bent.

BTW: waarom dringend? hoe langzamer je spaart, hoe goedkoper de BlackBerry wordt. (ik meen dit serieus, mobieltjes worden na een tijdje goedkoper).

ze vraagt niet om meningen maar om manieren om geld te verdienen/sparen.

Heheh fail :grinning:

okay ^^

auto’s schoonmaken?

Ik weet wel iets maar denk dat je daar te jong voor bent

We laten haar alleen geld besparen, zodat ze minder hoeft te verdienen zodat ze ook dit topic, waar er al duizenden van geweest zijn (algemeen bijbaantjes topic, wat verdien jij etc) zijn.