ik heb dringend geld nodig.

Hello there,
ik ben een meisje van 12 jaar, en heb dringend geld nodig.
Ik ga binnenkort al een kranten wijk nemen, en ben bezig voor een locatie om op te passen, please heeft iemand tips wat ik nog meer kan doen?

PS, WAT VERDIENT EEN KRANTENWIJK?

Alvast heel erg bedankt :couplekiss_man_woman:

krantenwijk was bij mij toen ik 12 was 6,70 per week + als je folders erbij doet 9,80 ofzo

ligt eraan waar je gaat. bij netwerkvsp gemiddel 10,- per keer (niet vouwen)

Oke, bedankt, meer??

waar heb je zo veel geld voor nodigxD??

klikprogramma’s zoals zinngeld ?
ik heb dr meer voor je^^

moet je maar even een berichtje sturen

Zelf verdiende ik ¤80 per maand met kranten maar ik had dan ook een ‘grote’ wijk (420 adressen). Dan had ik 2x 1 krant geloof ik en 2x 1 of twee krantjes/folders erbij.

Hahaha, ik wil heel erg graag de blackberry bold, ik zit nu nog met een of ander k.t nokia. En koop teveel nagellak, misschien kennen jullie me wel van; beautyblogromanza.wordpress.com (ben pas weer opnieuw begonnen) en heb eigelijk nooit genoeg geld gehad.

hihi xx:blush:

verkoop wat van je spullen?

wel heel erg bedankt, maar had dat ook al van google, zij het tegen me ma, maar die vondt het niet zo`n goed idee;P

xx wel heel erg bedankt! :grinning:

Misschien kun je naast je baantje, je uitgaven wat beperken?

goede tip, mijn oude camera is pas kapot gegaan en heb nu weer een nieuwe, maar oplaader enzo, heb ik niet meer nodig.
bedankt!! :couplekiss_man_woman:

Met een Blackberry zit je gauw aan een abonnement vast, of neem je dan prepaid? (volgens mij loopt dat ooit over in abbo? weet er zelfs niks van, is een actie dacht ik).

Een abbo is niet zo’n goed idee als je nu ook al geld nodig hebt :wink: Kun je beter prepaid nemen, heb je meer controle (neem aan dat je dat nu ook hebt).

Vraag ik me ook af?
Waar kun je je inschrijven voor een krantenwijk?
Want als je bij winkels wilt werken moet je minimaal 15/16 zijn
en ik ben dan weer net 14 xd

HAHA ^^^&&, ja ik neem prepaid.

Overval een bank xD. Nou ja als je iets ouders bent kan je wat meer doen, zoals in een winkel werken. Misschien kan je een deal met je ouders sluiten dat je klusjes doet voor money =D

Ach joh, boeiend wat voor mobiel je hebt…
ik moet sparen voor vervoer voor mijn vervolgopleiding ( dus een scooter )
Moet ook 195-, euro sparen voor zo’n rijbewijs, en als ik faal, heb ik problemen.
en mijn laptop is half kapot, en ik MOET ( beloofd ) volgend jaar op vakantie.

En dan het mooiste, ik heb er geen tijd voor, ik kom tijd tekort.

wat moet je als je 12 bent nou weer met een blackberry

dat is stoer tegenwoordig.

Dat is waar. Je bent nu dringend opzoek naar een bijbaantje en zo’n blackberry is ¤200(!) Kun je beter een goedkopere alternatief nemen. Bespaart je een hoop geld. Als je er maar mee kunt bellen en sms’en, dacht ik maar.

“Vanaf 2011 is de prijs voor de Prepaid Blox voor BlackBerry ¤ 12,50 per maand.”

“De Prepaid Blox voor BlackBerry wordt in combinatie met de BlackBerry® CurveTM 8520 aangeboden voor ¤ 199,99 (incl. ¤ 10 tegoed en tot eind 2010 zijn de BlackBerry diensten gratis).”

Dus vanaf 2011 betaal je PER MAAND. Klinkt als abbo. Daarnaast moet je betalen voor BB diensten (zoals internet ofzo? heb niet zo’n ding).