Ik heb dringend ADVIES nodig!

Heyy,

Ik vind al een tijdje een jongen uit mijn klas heel erg leuk, en we hebben ook wel een keer samen een film gekeken bij hem thuis, maar ik heb meer het idee dat hij ons ziet als vrienden en niet meer. Toen ik hem nog niet zo lang leuk vond, zeiden mijn vriendinnen regelmatig dat het net leek alsof hij mij ook leuk vond, alleen de laatste tijd is dat niet meer zo. We praten wel veel enzo, dus ik vraag me nu af:

Hoe kan ik laten merken dat ik hem leuk vind op een subtiele manier? En hoe kom ik erachter of hij mij ook leuk vindt?

Alvast bedankt,
XO Vera :couplekiss_man_woman:

Subtiele manieren werken meestal niet :stuck_out_tongue: Vraag of hij op een date wilt, oftewel laat merken dat het als meer als vrienden is. Of zeg het gewoon tegen hem, dat je hem wel leuk vindt.
Je kan ook beginnen met vragen of hij iemand leuk vindt. Misschien heb je geluk en zegt hij wel direct jou :stuck_out_tongue:

Ik weet niet hoelang jullie elkaar kennen/met elkaar omgaan maar anders zou ik het gewoon simpel weg aan hem vragen! Beter dan al die moeite te doen en er dan uiteindelijk achter komen dat hij je niet ziet staan, toch? :slightly_smiling_face:

Kun je niet gewoon z’n hand vastpakken tijdens het film kijken?

Heb ik al een keer subtiel geprobeerd haha, hij vroeg niet what the fuck ik aan het doen was, dus dat is goed denk ik hahaha