Ik heb argwaan, maar er is nog niks gebeurd, door blijven klagen?

-

Ik herken dit heel erg bij een vriendin van mij. Haar vriend is precies zoals de jouwe. Wat zij heeft gedaan is hem haar laten missen en hem naar haar toe laten komen en daarna erover gepraat hoe dat zij zich over heel de situatie voelde. Ookal heeft het geen zin bij je vriend wat jij zei. Gewoon proberen en hem laten weten dat je er echt mee zit!

Ik snap hem en ik snap jou. Het ding is, als je gewoon al ondertussen een baantje achter de kassa ofzo zou aannemen, dan zou hij geen twee jobs moeten hebben en zou hij ook meer tijd hebben voor jou, niet? Na een lange werkdag kan ik alleszins ook geen ‘pap’ meer zeggen, dus daarom dat ik hem begrijp. Het is alleszins altijd beter om eens serieus erover te praten met hem.

Bij de kassa nemen ze mij niet meer aan (23 jaar enzo…). We wonen niet samen, dus hij moet ook niets voor mij betalen. Hij is 20 en krijgt gewoon geen hoog loon, vandaar de twee jobs.

Ik zal gewoon nog eens met hem moeten praten…

Hij belde net en zei dat hij met een collega in een café gaat dineren… Had al zo’n voorgevoel :’)