ik heb altijd wel wat.

hee meiden!
mijn probleem is dat ik ALTIJD wel wat heb… het begon met de ziekte van pfeiffer, waar ik nu nog steeds last van heb. blaasontstekingen, brochitus, griep of koorts en ook vaak buikgriep. nu heb ik de bof! een hele onbekende ziekte die amper voorkomt en wie krijg hem weer… ik! m’n wang is super dik en normaal eten lukt niet eens omdat het pijn doet als ik m’n mond open. ik word er inmiddels een beetje gek van. herkent iemand dit? heb namelijk het gevoel dat ik de enige ben op de wereld die zovaak iets heeft…

Dit komt me zoo bekend voor!
Jarenlang had ik ook altijd wel iets, last van mijn heupen, griep of anders had ik me teen wel weer gestoten ofzo. Inmiddels is dit voor mij ggelukkig voorbij omdat er eindelijk een diagnose is gesteld 7 maanden geleden, wat alles verklaard.
Ziekte van Crohn, crhonisch dus, niet iets om blij mee te zijn natuurlijk, maar wel verbetering.
In jouw geval verschillende dingen ja, zijn er wel eens testen gedaan naar je immuunsysteem? misschien dat die niet goed is?
Dikke wang komt me verder niet bekend voor, succes sowieso!
Edit: die dikke wang schijnt een bijkomstigheid te zijn bij bof trouwens

De bof? Daar hoor je als kind toch al voor ingeënt te zijn :expressionless:

Ik heb de laatste tijd ook telkens iets. Ontzettend irritant.

Daar heb ik nog niet aan gedacht, heb ook geen testen gehad naar mijn immuumsysteem. Een goede tip, dat ga ik zeker doen! Jij ook succes!

Daar zijn ze mee gestopt, toen de ziekte eigenlijk nog amper voorkwam. maar nu schijnt ie steeds vaker voor te komen.

Misschien helpt het ook wel wat om je weerstand te verbeteren. Dus goed op je voeding letten, vitamines, en genoeg slaap krijgen.

Ooit van het boek The Secret gehoord? Misschien een tip om te gaan lezen, of je er nou in gelooft of niet, maar het kan heel wat uitmaken.
Ik wil natuurlijk nu niet zeggen dat je nu opeens weer kiplekker voelt, maar wat je denkt of wil, waar je over praat, dat trek je aan. Dus als jij zegt ik heb altijd wel wat, dit en dat, ben altijd ziek, voel me niet lekker, dan trek je dit aan en wordt het alleen maar erger.

Misschien dat je er wat aan hebt, en natuurlijk is dit niet dé oplossing en zou het idd wel iets met je immuumsysteem kunnen zijn…

Sterkte!

Een vroegere vriendin heeft ook altijd wat haha.

-

owja ik herken het ook helemaal. had eerst steeds last van knieen heupen en schouders en alles, toen kwam ik er achter dat ik hypermobiel was. gelijk een ‘oplossing’ voor alles.

Ik heb ook altijd van alles :wink:
Ben ook hypermobiel, vaak verkouden etc. etc.

Maar de bof heerste vroeger onwijs in Nederland, en is nu op wonderbaarlijke wijze weer uitgebroken.
We worden nog wel ingeënt tegen Bof, maar dat is maar één keer op je negende ofzo en om immuun te zijn heb je twee prikken nodig :pensive:.

ik dacht de bof van geluk, en dan sarcastisch, nouja, ik snap het al ;d.
ik heb ook best vaak iets, ik had ook een keer dat ik niet mn kaken op elkaar kon zetten, en dat ik alleen maar yoghurt en soep kon eten enzo ;p

Jep, ik heb ook altijd het gevoel van pff ik heb ook altijd wat.
Ik had ook ziekte van pfeiffer en heb er nog steeds last van en nu begin ik weer ziek te worden pfff -.-

ik ben alleen ongeveer altijd verkouden…

Ik heb het ook.

Nu heb ik al sinds maart last van mn pols, in januari was ik klaar met de revalidatie van mn enkel, waarvoor ik vorig jaar mei een operatie heb gehad, nadat ik er sinds 2007 last van had. Daarvoor was ik telkens ziek en zijn mn amandelen eruit gegaan (echt eerste dag dat ik weer wilde gaan sporten na mn OK kreeg ik last van mn enkel) daarvoor telkens last van mn buik etc.

Maar het is ook gewoon onverklaarbaar, heel vervelend.

Ga vitaminnepillen en weerstandshit slikken.

Succes (:

Ik ben ook al hypermobiel! :’) En ik ben ineens verslaafd aan vage droge pasta met oude kaas, geen idee hoe het komt, maar ik heb er echt de hele week zin in.

Hoe raar ik heb ZELDEN iets, :S misschien buikpijn tijdens m’n maandstonden maar dat is het,

Ik kan soms heel last hebben van maagzuur. Heb er ook speciale pilletjes voor als het niet meer gaat.
Verder heb ik best wel vaak last van verkoudheid…

Maar niet heel ernstig opzich.

Maar je bent 16, ik ben 17 en heb m wel gewoon gehad.