Ik heb altijd honger?

Ja echt raar… Ik heb echt heel erg vaak honger, zelfs als ik al heel veel op heb! Bijvoorbeeld net, ik had een hard broodje met gesmolten kaas op en twee croissantjes en nu heb ik nog honger :flushed:
Weet iemand misschien hoe dit komt en wat ik er tegen kan doen?

Kom je er ook erg van aan?

@SweetChocolate dat valt best wel mee opzich, maar ik wil niet aankom omdat ik bang ben dat ik te dik word, haha >.<

Water drinken! Blijf wel ontbijten, lunchen en 's avonds eten (en misschien een vieruurtje ofzo). En als je dan nog honger hebt, drink dan water, want dat dempt de honger :slightly_smiling_face: Ik denk eerlijk gezegd dat het geen echte honger is, maar meer zin om te eten. Knort je buik als je net veel gegeten hebt?

Misschien nog een tip: niet te snel eten! :slightly_smiling_face:

je moet genieten van eten niet van zo ik heb gegeten nee gewoon rustig aan doen
goed eten en eten wat kan opeten niet met overmaat dat je vol zit te eten dat je misselijk wordt

Dat is niet veel. -.-’

@Kimtjj ja soms wel, maar ik eet ook heel veel uit verveling haha

& heb ik ook las van :stuck_out_tongue:

Ja uit verveling dat doe ik ook wel is, maar dan heb je niet echt honger. Je denkt dan zal ik iets lekkers pakken terwijl je helemaal geen honger hebt.
Wat hierboven allemaal is gezegd werkt, rustig eten en lang over iets doen. Als je eet doe dit dan niet achter de laptop want dan ben je afgeleid.

Daar heb ik ook last van de laatste tijd echt extreem erg.
Maar eigenlijk alleen als ik op school of werk ben thuis helemaal niet.

Heb je misschien niet zo’n hoge bloedsuiker. Ik moet elke uur wat eten.
Ik ontbijt met 2 plakken ontbijtkoek en 2 a 3 boterhammen kaas, maar heb een uur later weer honger/trek. Want dan is mijn bloedsuiker weer gedaald…
Eet tussendoor gewoon fruit, soepje, crackers, boterham. Daar kom je niet van aan hoor. Dus als je honger/trek hebt, gewoon wat eten en niet snoepen.

Ga er ook echt bij zitten en eet het bewust op. Dus niet voor de televisie of achter de computer, want dan weten je hersenen niet dat je gegeten hebt. Je hersenen weten dat pas na 25 minuten…

Dit heb ik ook gehad, dan at ik echt 5 boterhammen en dan had ik nog honger, maar toen groeide ik ook.

En sinds n paar weken heb ik dat ook weer, dan heb ik op school na 2 boterhammen in de pauze nog honger, en time outs of liga’s vullen dan ook niet haha.

Als ik jou was zou ik er gewoon aan toegeven, met gezonde producten! :slightly_smiling_face: Als je lichaam het echt nodig heeft kom je er toch niet van aan.

liefs

Ik heb ook heel vaak honger. 's ochtends eet ik, op school helemaal niet en na schooltijd ga ik even langs de supermarkt om chocola en broodjes en ga ik thuis opeten. En s’avonds eet ik wel wat weinig en voor het slapen gaan moet ik vol zitten.

Dankjulliewel voor jullie tips! Vooral die van veel water drinken is een goede, dat heb ik al gemerkt hihi. Maar de andere tips ga ik ook zeker uitproberen!

Dan is het logisch dat je veel honger hebt…

Is het echte honger, of gewoon het gevoel dat je nog meer op kunt? Daar zit een verschil tussen. Ik zou namelijk ook de hele dag door kunnen eten.

Ik heb hetzelfde probleem en meestal ga ik dan veel koek eten. Ik denk dat het het beste is om iets te eten wat vult.
Trouwens, als ik lang doe over m’n eten krijg ik juist zin om het snel op te eten omdat ik zo’n trek heb…
En water helpt bij mij eigenlijk ook niet.

Hahahah dat heb ik ook. Ik heb de hele dag door honger en kan echt oneindig blijven eten. Ik denk dar zolang je het gezond houdt, zoals fruit of groente het geen kwaad kan. Zolang je er maar geen koekjes of chips van gaat maken.

Ik heb het ook.
Maar ik kom er ook echt van aan.

Ik eet écht niet normaal veel vergeleken met velen, maar ik kom helemaal niks aan :pensive:"

Ik heb vandaag al 3 frikandelbroodjes op, een broodje kroket, friet, 4 boterhammen met beleg, een ontbijtkoek, een mok ontbijtdrink, koekjes, zometeen ga ik borrelen…