ik heb alles verpest

er was een jongen waarbij ik van groep 4 tot groep 8 in de klas heb gezeten. toen we naar de middelbare school gingen gingen we niet meer met elkaar om. maar in de eerste zat er een meisje bij mij in de klas die ik heel aardig vond er waar ik heeeele goede vriendinnen mee werd. zij kende diejongen ook want haar zus was de beste vriendin van zijn zus. ze smste veel en ik wist dat zij hem leuk vond. op een gegeven moment kwamen we er achter dat hij ook nog met een ander meisje bezig was en vond ze hem eigenlijk niet meer zo leuk. ik ging ook weer steeds beter met hem om enzo en eigenlijk werd er niet meer gesproken over dat zij hem leuk vond. hij ging op vakantie deze vakantie en ik zat vante voren met hem op msn. ik had hem beloofd om hem elke dag 2 smsjes te sturen dus ik zo braaf als ik ben had dat ook gedaan vanaf zondag. we smste veel vaker dan 2 smsjes per dag en ik begon hem leuk te vinden. dit wist hij ook en hij vond mij ook heel lief enzo. op msn heb ik het toestrax verteld tegen mijn vriendin en ze zij dat ze het wel erg vond. ik vond dat een jongen niet tussen onze vriendschap kon komen en heb dat ook tegen haar gezegt. en ik zei dat ik hem wel zou proberen uit mijn hoofd te zetten. zij had dit ook gezegt tegen hem en ik kreeg een smsje van hem van je probeert me uit je hoofd te zetten x
ik smste nog even met hem enzo en ook tegen hem heb ik gezegt dat ik mijn vriendschap met mijn vriendin niet op het spel wou zetten. hij vind haar ook super dus zegt van ja dan sms ik wel niet meer ik smste terug dat dat niet hoefde en dat ik hem heel lief vind enzo. maar nu ben ik ze denk ik allebei kwijt want ik smste mijn vriendin en die smst niet meer terug. en ook die jongen smst niet meer. hij smst alleen …X en ik stuurde niks terug en daarna stuurde hij X
wat moet ik doen?? ik zit er echt heeel erg mee. de eerste dag van het nieuwe jaar en gelijk dit!
xx

hm, jij kan er ook niks aan doen dat je hem leuk vindt. en je bent al van plan om hem voor haar uit je hoofd te zetten, dus als ze kut tegen je gaat doen, dan zou je haar helemaal niet als vriendin moeten willen hebben. en die jongen is vaag, als ie met meerdere meisjes smst, moet je hem sowieso toch niet?

Jaa ben het er wel mee eens, ik bedoel, je zegt al tegen je vriendin dat je t gaat doen, hem uitje hoofd zetten, maar dan doet ze nog lullig. En jij kan niet bepalen op wie je verliefd wordt. En als die jongen t echt zou boeien zou hij je denk ik niet zo 123 laten gaan… Ik weet t ook niet.

ja ik denk dat jullie gelijk hebben maar ik krijg hem niet uit mijn hoofd. ik hoop echt dat ze me niet laat stikken die vriendin want het is mijn beste vriendin.
xx

Ik denk dat je tegen die jongen toch eerlijk zal moeten zeggen dat je hem uit je hoofd wil zetten omdat je de vriendschap met je vriendin ook heel erg belangrijk vindt. Natuurlijk zal hij het niet leuk vinden maar je kan er denk ik toch het beste eerlijk in zijn tegen hem. Dan zal de vriendschap tussen jou in je vriendin iig wel weer goedkomen.

nou je hebt nog niet alles verpest hoor,

ik vind dat je vriendin je wel iets mag gunnen
als je hem echt heel leuk vind kan ze dat toch tenminste proberen te begrijpen
maaarja als die jongen het waard is oke, maar dat weet je niet
ik zou toch met je vriendin praten en eerst dat oplossen
hij komtlater wel.

geen enters, geen hoofdletters, niks.

sorry maar zo kan ik het niet lezen, zwaar vermoeiend

dat heb ik hem al laten weten xx

ik heb mijn vriendin een berichtje gestuurd en ze heeft iets terug gestuurd. ik heb even de naam veranders in de voorletters.

lieve b
ik kan me voorstellen dat jij er erg mee zit. dat zou ik ook hebben denk ik. daarom wil ik ook best niet meer met hem smsen. want ik wil niet dat onze vriendschap daarom eraan gaat. dat heb ik er niet voor over. hij is heeel lief tegen mij per sms maar ik weet ook dat hij heel lief is tegen jou. ook is hij nog bezig met s dusja, wat moeten we er van denken?
maar vergeet 1 ding
jij bent belangrijker dan een jongen! er bestaan genoeg leuke jongens op de wereld maar er bestaat maar 1 jij!
xxx

dit heeft ze terug gestuurd:
lieve lieve schat!!
Ik zit er wel mee, maar ik weet niet echt wat ik wil. Maar wat ik wel zeker weet dat onze vriendschap er zeker
niet onder gaat leiden. En we zien wel wat we met hem doen.
tot morgen!
dikke kus loveyou
ps; wat vind je eigenlijk nu van hem?
we maken het morgen gezellig, we gaan gewoon met iedere jongen dansen! haha lufjoe

ik wil jullie alvast heeel erg bedanken.

Pff.
Hij zegt dat hij je niet gaat sms-en, en toen zei jij dat dat niet hoefde?
Als ik het zo lees is het of je vriendin of die jongen.

Ah fijn :slightly_smiling_face:

hij smst weer en mijn vriendin heeft mijn e-mail beantwoord. ik hoop dat het allemaal goed komt. ik vind en vond het echt super fijn dat jullie mij hebben geholpen

hij zit ergens anders in nederland waar hij op vakantie is en nu vraagt hij of ik hem kan vermaken. wat moet ik sturen per sms?
xx