Ik heb alles verpest :(

.

eerlijkheid duurt het langst.

Ik zou eerlijk zijn tegenover je ex. Als je echt nog zoveel van hem houd en een toekomst met hem ziet, dan moet je eerlijk zijn. Duurt het langst en daar heb je het meeste aan. Anders krijgt die het van zijn vriend te horen en dan heb je een groter probleem (lijkt me)

Het is wel echt eigen schuld dikke bult in dit geval.
Vertel hem de waarheid, jij zou ook niet willen dat hij dingen voor je achterhoudt.

Ik zou het gewoon zeggen, als ik het in jou situatie bekijk, lijkt het mij ook best eng!

Maar je kan het beter zelf zeggen, inplaats van dat hij het door via via te weten krijgt, dan word zijn kwaad nog vele malen groter.

Als hij alles van zijn vriend hoort, wordt hij sowieso veeel bozer dan wanneer jij hem alles zelf vertelt. Eerlijkheid duurt het langst - en voor jou zal eerlijkheid ook veel beter voelen.

Bedankt voor de reacties, ik heb er echt wat aan!
Er zit dan inderdaad maar één ding op denk ik, eerlijk tegen hem zijn… hoe moeilijk het ook is

Heel veel succes! Laat je even weten hoe het afloopt, als je dat wilt tenminste?

Sluit ik mij helemaal mee bij aan!

Ja doe ik! Ik heb hem net al laten weten dat ik vanavond even langs kom

suc6

Succes! En probeer vooral alles rustig uit te leggen en hoe jij je daarbij voelde. Zo weet hij ook waarom je het hebt gedaan

Ik zou het inderdaad eerlijk vertellen. Heel veel succes en sterkte!

Als je het hem vertelt, kan hij ook eindelijk verder met zijn leven en je vergeten. Dat verdient hij.

En misschien is hij blij dat hij het weet?

Vertel je ons hoe het is afgelopen? Sterkte meid :sob::muscle:

Oh jee, je kan beter contact verbreken met bijden want dan ben jij van het probleem af, gebruik gewoon iemand anders om er over heen te komen (klinkt lekker egoïstisch maar boeie je bent nog jong denk ik).
leek me een makkelijke oplossing, en ga lol maken met je vriendinnen zonder die gekke jongens.

Eerlijk zijn! Hoe moeilijk het ook is! Succes ermee!

Bedankt allemaal! Ik ben echt heel erg opgelucht dat ik het hem heb verteld. Z’n reactie was natuurlijk niet echt positief, maar we hebben heel de avond gepraat en ik heb het gevoel dat het nog wel goed gaat komen allemaal… Gelukkig!